10 nejlepších nástrojů pro správu sociálních médií

10 nejlepších nástrojů pro správu sociálních médií

Sociální média jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak pro vás a vaši firmu získat větší zájem zákazníků. Mít účet na všech hlavních sociálních sítích jako je Facebook, Twitter a LinkedIn je dnes pro jakéhokoliv podnikatele naprostá nutnost. Ale jaké nástroje byste měli používat pro správu těchto více účtů?

1. Hootsuite

hootsuite

Hootsuite je nejoblíbenější nástroj pro sociální média, který pomáhá lidem a firmám provádět kampaně na několika sociálních sítích jako je Facebook a Twitter z jednoho webového panelu. Hootsuite se stal základním nástrojem pro správu sociálních médií, sledování konverzace a měření výsledků kampaně přes web nebo mobilní zařízení. Nabízí bezplatné (free), profesionální (pro) a podnikové (enterprise) řešení pro neomezenou správu sociálních profilů, pokročilé analýzy, plánování a integrovány jsou i služby Google Analytics a Facebook insights.

2. Buffer

buffer

Buffer přináší chytrý a jednoduchý způsob, jak naplánovat obsah vašich účtů na sociálních médiích. Buffer je jako virtuální krabička, kterou můžete naplnit obsahem a ten poté během celého dne sdílet. To vám umožní naplánovat si třeba celý týden akcí, které se budou dít na sociálních sítích. Bufferapp poskytuje také analýzu zapojení uživatelů a dosahu vašich příspěvků.

Jaký je rozdíl mezi Hootsuite a Bufferapp?

Hootsuite poskytuje úplné řešení, které vám umožní naplánovat aktualizace a sledování konverzace, Buffer nemá žádnou nástěnku, která vám ukáže obsah ostatních lidí. Nicméně Bufferapp má vynikající flexibilitu plánování, protože si můžete naprosto konkrétně určit naplánované časy. Hootsuite nedávno představil funkci, která automaticky naplánuje příspěvek na základě nejlepšího předpokládaného času, kdy byste mohli psát. To může být zdánlivě efektivní, ale nemá to stejnou flexibilitu jako Buffer, protože nemůžete přesně vědět, kdy bude příspěvek naplánován.

A co je to pravé řešení pro vás? Mnoho lidí používá i Hootsuite (pro sledování) i Bufferapp (pro plánování), ale opravdu to hodně záleží na potřebách vašich příspěvků. Pokud by však Hootsuite zavedl další možnosti plánování, mohlo by to pro Buffer znamenat velké problémy. Ale stejně tak může i Buffer pracovat na nějaké úžasné nové nástěnce, která by konkurovala nabídce Hootsuite. To ukáže jen čas.

3. SocialOomph

socialoomph

SocialOomph je elegantní webový nástroj, který poskytuje řadu bezplatných i placených funkcí ke zvýšení produktivity v oblasti sociálních médií. S tímto webem, který obsahuje funkce pro Facebook, Twitter, LinkedIn, Plurk a váš blog můžete udělat opravdu hodně. Existují tam tuny užitečných funkcí jako je plánování tweetů, sledování klíčových slov, sledování retweetů, automatické sledování, … SocialOomph bude automaticky sledovat i vaše followery, což vám může ušetřit spoustu času, pokud normálně rádi oplácíte následování.

4. TweetDeck

tweetdeck

TweetDeck je webové a desktopové řešení pro monitorování a správu Twitter kanálů. Můžete naplánovat své tweety a získávat upozornění na nové tweety. TweetDeck, který byl koupen Twitterem, je dostupný pro prohlížeče Chrome i pro Windows a Mac počítače. V dubnu letošního roku zrušil svoji mobilní aplikaci pro Android a iOS a znovu přesunul svoji pozornost pouze na webové a desktopové platformy.

5. Tweepi

tweepi

Tweepi je jedinečný nástroj pro správu Twitteru, který umožňuje  vypořádat se unfollowery, zbavit vás neaktivních uživatelů, oplatit sledování a sledovat zajímavé nové tweety a tweetery. Verze Pro vám umožní hromadně sledovat/ukončit sledování až pro 200 uživatelů najednou, takže je to docela mocný nástroj pro správu Twitteru.

6. SocialFlow

socialflow

SocialFlow je zajímavé business řešení pro sledování konverzací na sociálních médiích v reálném čase s cílem odhadnout nejlepší čas pro publikování obsahu a zachycení maximální pozornosti cílové skupiny. Některá významná média jako National Geographic, Mashable, The Economist nebo The Washington Post používají právě SociaFlow. SocialFlow totiž nabízí celou řadu služeb, které zvětší zapojení publika a zvýší příjmy od zákazníků.

7. SproutSocial

sproutsocial

Sproutsocial je výkonná platforma pro řízení zapojení uživatelů. Sproutsocial nabízí jednoduché rozhraní, ve kterém zpozorujete každou zprávu, a nástroje, s jejichž pomocí můžete bez problémů odesílat a plánovat zprávy na Twitter, Facebook a LinkedIn. Tato platforma má také nástroje pro sledování a bohaté nástroje pro analýzu, která vám pomůže vizualizovat ty nejdůležitější metriky.

8. SocialBro

socialbro

SocialBro pomáhá firmám naučit se lépe zaměřit na zapojení svého publika na Twitteru. Poskytuje nástroje pro procházení komunity, identifikaci klíčových uživatelů, určení, kdy je nejlepší čas pro tweetování, sledování a analýzu zapojení vašich konkurentů. SocialBro analyzuje dobu, kterou vaši následovníci tráví na Twitteru, a z toho vytvoří zprávu uvádějící kdy je pro vás ta optimální doba tweetování, abyste dosáhli více retweetů a odpovědí. I tento nástroj využívají známá média jako Mashable, TechCrunch nebo TheNextWeb.

9. Crowdbooster

crowdbooster

Crowdbooster nabízí řadu sociálních analýz s nástroji, pomocí nichž můžete zvýšit své online angažmá. Tato platforma poskytuje pohledem analytika doporučení pro zapojení a načasování vašeho obsahu tak, aby byl co nejlépe optimalizován pro dosažení co největší zpětné vazby.

10. ArgyleSocial

argylesocial

ArgyleSocial je nástroj pro správu sociálních médií ve stylu B2B (business to business) marketingu. Umožňuje sloučit data ze sociálních sítí s daty o prodejích a marketingovými čísly, abyste mohli více spolupracovat se zákazníky i obchodními partnery a budovat silnější vztahy se sociálními médii.

BONUS: Socialbakers

Nemůžeme zapomenout ani na naši populární českou firmu Socialbakers, která si za svou dobu působení vybudovala ve světě už dost slušné jméno. Poskytuje statistiky a analýzy z Facebooku, Twitteru, Google+, LinkedInu a YouTube. Zmínit bychom měli především jejich nástroj Builder.
Z jedné nástěnky můžete plánovat a publikovat veškerý obsah, řídit několik stránek, více profilů nebo různých kampaní.Můžete publikovat na Twitteru a Facebooku, zaměřit se například jen na konkrétní skupiny nebo regiony a to kdykoliv. Můžete doslova publikovat příspěvky a tweetovat ve spánku. Builder vám pochopitelně nabízí také možnost kontroly toho, co dělají vaši největší konkurenti, a podle potřeby na to reagovat. A má i spoustu dalších užitečných funkcí…

Zdroj: dashburst.com

Komentáře

Nahoru