12 nástrojů, které mohou nahradit Google Keyword Tool

12 nástrojů, které mohou nahradit Google Keyword Tool

Pokud jste o tom ještě neslyšeli, tak vás zasvětíme do situace. Google se rozhodl zrušit pro veřejné použití svůj široce populární nástroj Keyword Tool a nahradit ho nástrojem Keyword Planner. Kvůli tomu se nyní musíte přihlásit účtem AdWords.

Samozřejmě že existují tuny teorií, proč se Google k tomuto odhodlal, některá jsou zřejmá a některá ještě zřejmější. Ale pro mnoho lidí se všechny tyto teorie zdají zbytečné. Chtějí zpět Keyword Tool takový, jaký byl. Naštěstí ale žijeme ve světě, kde je jádrem většiny toho, co děláme, inovace. A tak máme k dispozici různé nástroje, které by mohly zrušený nástroj Googlu nahradit.

1. WordTracker

WordTracker je komerční aplikace. Pokud ji chcete pořádně využívat, musíte se zaregistrovat, ale i bez této registrace poskytuje rychlou analýzu klíčových slov.

wordTracker

2. WordPot

WordPot je zajímavý jednoduchý nástroj. Tou zajímavou funkcí na něm je, že je schopný zjistit denní objem vyhledávání. Tento datový údaj není poskytován příliš často, takže se k různým metrikám může opravdu hodit. Je tu ale důležitá nevýhoda. Neakceptuje naše české znaky s diakritikou.

wordpot

3. KeywordSpy

Další komerční alternativa s free zkušební verzí. Pomocí tohoto nástroje můžete vyhledávat nejen slova, ale i podobná slova a slova s pravopisnými chybami. Je určen především pro PPC.

keywordSpy

4. MajesticSEO

MajesticSEO je dobrý nástroj pro výzkum klíčových slov. Najdete zde metriky, které nikde jinde nemají.

majesticSeo

 

5. Ninja Search Combination Tool

S tímto nástrojem můžete vytvořit obrovský seznam různých vyhledávacích dotazů. Každý dotaz je spojen s Google dotazem, to skvěle rozvíjí strategii v reálném čase.

ninjaSearch

 

6. SEO Book Keyword Tools

Aaron Wall nabízí tento nástroj na svém webu již dlouho. Jediná jeho nevýhoda je, že vyžaduje registraci.

seoBook

 

7. Bing Webmaster Toolbox

Ach ano, vzpomínáte si na tento vyhledávač? Ano, je to pravda, Bing má celou kolekci vlastních nástrojů, včetně těch na klíčová slova. Údaje jsou čerpány z Google, což znamená, že byste měli být schopni provádět relativní odhady. Uživatelé Googlu nejsou zase tolik odlišní od uživatelů Bingu.

bingWebmasterTool

8. Keyword Discovery

Tento jednoduchý nástroj je fajn v tom, že nabízí výsledky pěkně seřazené v tabulce a zobrazuje i informativní graf. I když samozřejmě mohli by trochu zapracovat na inovativním rozhraní a lepším barevném schématu…

keywordDiscovery

 

9. Ubersuggest

Ubersuggest je již dlouho favoritem mnoha lidí, kteří se zabývají SEO a kteří potřebují údaje pro návrh klíčových slov. Vyzkoušejte ho sami a uvidíte, proč ho mají tak rádi. Na výběr je i česká verze.

ubersuggest

10. SEMRush

S touto sadou nástrojů můžete dělat v podstatě libovolné množství věcí specializovaných na výzkum – výzkum konkurence i jednotlivých slov.

semRush

 

11. SpyFu

Se SpyFu můžete zjistit, jak ublížit své konkurenci, a samozřejmě se můžete podívat i na přehled hodnot klíčových slov.

spyfu

 

12. KGen

KGen je trochu unikátní v tom, že je to plugin do prohlížeče. Analyzuje klíčová slova, která najdete na stránce. Sice to samozřejmě nenahrazuje Google Keyword Tool, ale je to také skvělý nástroj, pokud potřebujete zjistit, na která klíčová slova se máte zaměřit.

kgen

Takže nic není ztraceno. I bez nástroje od Googlu se můžete pustit do výzkumu klíčových slov.

Zdroj: InternetMarketingNinjas

 

Komentáře

Nahoru