13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

13 způsobů, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu

Máte-li produkt či provozujete-li nějakou službu, na kterou jste opravdu hrdí, měla by mluvit sama za sebe. Ale když přijde na věc, je každému jasné, že v dnešním online světě je důležité, aby byl produkt nebo služba dohledatelný i na webu. A k tomu pak potřebujete přivést na svůj web co nejvíce zákazníků.

Třináct úspěšných podnikatelů se s vámi teď podělí o nejlepší rady, s jejichž pomocí na svůj web přitáhnete co nejvíce zákazníků.

1. Zaměřte se na dlouhý ocas

Pokud máte nový web, může být obtížné se hned zaměřovat na populární klíčová slova. Připadá mi mnohem lepší napsat hodně kvalitních článků o konkrétních klíčových slovech, než jít po těch, která jsou nejvyhledávanější. Velkou výhodou zaměření na pojmy s dlouhými ocasy je, že obvykle stejně fungují lépe. Chcete-li s tím pomoci, doporučuji nástroj HitTail, který na váš web přivádí návštěvnímy tím, že se zaměří na nejslibnější klíčová slova.

lawrence-watkins

Lawrence Watkins, Great Black Speakers

2. Vytrvejte

Čím déle se věnujete podnikání a produkujete kvalitní online obsah, tím je pravděpodobnější, že vyskočíte ve výsledcích vyhledávání pro všechna související klíčová slova. Spustit web a chrlit spoustu článků je úžasné, ale udržet to takhle několik let je obrovský rozdíl.

Alexandra-Levit

Alexandra Levit, Inspiration at Work

3. Optimalizujte své články

Pro úspěšnou optimalizaci webových stránek nebo článku jsou zde tři hlavní důležité body: meta titulek, popis a klíčová slova. Když na svém webu publikujete nějaký obsah, je tohle už to poslední a nejjednodušší, takže si na to udělejte čas pokaždé.

Nathalie-Lussier

Nathalie Lussier, The Website Checkup Tool

4. Nezapomeňte na linkbuilding

Odkazy jsou základem off-page optimalizace pro vyhledávače. Nejlepší na tom je, že vás to ani nic nemusí stát. Jen se zeptejte dodavatelů, partnerů, tisku, klientů a dalších důvěryhodných zdrojů, jestli by vám na své weby nevložili jeden odkaz – pochopitelně výměnou za něco jiného, třeba za to, že na svůj web umístíte zase jejich odkaz. Pokud má web, na němž bude odkaz k vám, vysoké hodnocení page rank, po době kratší než dva měsíce byste měli vidět nárůst návštěvnosti.

Christopher-Kelly

Christopher Kelly, Convene

5. Používejte Google Keyword Tool

Použijte Google Keyword Tool, abyste našli klíčová slova s dlouhým ocasem, která nejsou tak konkurenceschopná, a kolem nich pak strukturujte nějaký obsah. Je to způsob, jak můžete začít budovat nějaký provoz a zapojit své uživatele.

patrick-curtis

Patrick Curtis, WallStreetOasis.com

6. Poskytněte svým čtenářům kvalitní obsah

Pokud jde o zvýšení návštěvnosti, je obsahový marketing prostřednictvím blogů nejrychlejším způsobem, jak vybudovat velký provoz. Nicméně obsahový marketing je hra kvality a ne kvantity. Pokud je váš obsah k ničemu, lidé se nebudou obtěžovat jeho čtením nebo sdílením – to je celá podstata budování firemního blogu. Proto když píšu nějaký obsah, neustále přemýšlím o tom, zda bych věnoval deset minut ze svého dne tomu, abych si ho přečetl, a zda bych jej sdílel s ostatními. Pokud byste žádnou z těchto věcí neudělali, pak se opravdu potřebujete znovu podívat na strategii svého obsahu.

Liam-Martin

Liam Martin, Staff.com

7. Nepokoušejte se přelstít Google

Zahrávání si s Googlem může dočasně fungovat, ale není to dobrá dlouhodobá strategie. Pokud chcete zvýšit návštěvnost webu, piště špičkový obsah, který je relevantní tomu, co by uživatelé mohli vyhledávat. Podívejte se na Google klíčová slova, abyste se ujistili, že používáte správnou terminologii, kterou veřejnost používá, když vyhledává.

Sarah-Schupp

Sarah Schupp, UniversityParent

8. Přemýšlejte o SEO jako o příležitosti vytvářet hodnoty

SEO není žádná hra. Aspoň to tedy není hra, kterou můžete vyhrát, pokud o ní smýšlíte jako o hře. Tvořte obsah, který čtenáři shledají hodnotným a Google jej bude považovat za vyhledání hodný. Návštěvníci budou s daleko větší pravděpodobností sdílet obsah, jehož čtení si užili, a bloggeři a média by pak vaše stránky mohli používat jako reference, což pro vás bude znamenat více odkazů.

Danny-Wong

Danny Wong, Blank Label

9. Snižte míru opuštění

Pokud existuje něco, co vyhledávače opravdu nenávidí, je to vysoká míra opuštění webu. Zkontrolujte vaše klíčová slova a optimalizujte web tak, abyste míru snížili. Vyhledávače vás za to budou milovat.

adam-lieb

Adam Lieb, Duxter

10. Produkujte kvalitní obsah

Vyhledávače oceňují lidi a firmy, kteří neustále produkují vysoce kvalitní a konzistentní obsah. Věci jako hodnocení autora nemají na vyhledávání takový vliv. Zaměřte se nejen na to, že vytváříte obsah pro publikování na internetu, ale také na to, aby tento obsah mohl být publikován napříč sociálními sítěmi a měl šanci stát se virálem.

John-Hall

John Hall, Influence & Co.

11. Vytvořte blog společnosti

SEO je králem ve vyhledávání. Čím více populárních vyhledávaných termínů se objevuje na vašem webu, tím více odkazů z vyhledávače na něj vede. Ale kromě toho může hodně textu na hlavní stránce vašeho webu udělat více škody než užitku, když je pro návštěvníky obtížné najít informace, které chtějí. Namísto toho, abyste dávali hodně textu na domovskou stránku nebo na stránku produktu, spusťte pro další SEO práci samostatný blog. Použijte blog k psaní o vaší firmě, ať už se jedná o stavební firmu či kadeřnický salon. Zkuste si udělat výzkum klíčových slov a zjistit, které fráze jsou ve vašem oboru trendy. Ty pak zahrňte do webu. Aby blog zvýšil vaši viditelnost, nezapomeňte na něj také přidat odkaz zpět na hlavní stránku vaší firmy.

Jay-Wu

Jay Wu, A Forever Recovery

12. Nepodceňte vliv odborníků

Každý má rád názory odborníků. Budete překvapeni, jak snadno můžete nějakého odborníka přesvědčit, aby občas zhodnotil něco na váš web. I oni mají své vlastní čtenáře a známé, kteří se pak seznámí s vaší značkou. Rovněž pravděpodobně publikují obsah, o který bude velký zájem i ze strany vašich stávajících uživatelů.

Chuck-Cohn

Chuck Cohn, Varsity Tutors

13. Vytvořte komunitu

Zvýšení pozice v Google vyhledávání je především o odpovědích na otázky, které vyhledává vaše komunita. Je třeba, abyste se ve svém oboru stali autoritou. Když se vás vaše komunita lidí na něco zeptá a vy na to odpovíte, budete na dobré cestě k poskytování vysoce kvalitního, hodnotného a užitečného obsahu. A to je to, o co se stará Google. Když poskytnete odpovědi na otázky, Google vaše stránky ohodnotí jako důležité pro mnoho klíčových slov. Současně si uděláte dobré oko u své komunity a šplhnete si i v hodnocení Googlu.

Mitch-Gordon

Mitch Gordon, Go Overseas

Zdroj: Mashable

Komentáře

Nahoru