15 brilantních dvojsmyslných reklam

Klíčem k úspěšné reklamě je originalita a kreativita, přičemž myšlenka musí být jednoduchá a výstižná. Ale některé reklamní agentury využívají nedokonalosti lidského vnímání, aby potenciálního zákazníka přinutili přemýšlet nad tím, co vlastně vidí.

Optické iluze a ideální úhly při fotografování z nevinného obrázku udělají humor s erotickým nádechem. Podíváme se na 15 brilantních reklam, které přitáhnou vaši pozornost.

r01

Pro svůdnější… kolena, Krém na nohy a chodidla, Boots

r02

Iluze, Voda v dřezu

r03

Sněhurka a Sherlock, Přijděte s příběhem a odejděte s jiným. Výměna knížek.

r4

Husky a velbloud, Jeep SUV

r05

Pro všechny typy vlasů, Garnier Fructis šampón

r06

Audioknihy, William Shakespeare ve sluchátkách

r07

Oči nebo konzervy?, Whiskas

r8

Noční muzeum, Muzeum Van Gogha v Amsterdamu

r09

AIAIAI sluchátka, Vytváří sexy zvuk od roku 2006.

r10

Buď vidíte písmeno anebo dívku, Nepište a řiďte.

r11

Zvířecí vousy, Osvoboďte svou pleť. Reklama na strojek Shick

r12

Zhasnout! Akce!, Reklama na kondomy Durex

r13

E = mc2, Jednoduše vypadat elegantně. Zeal optika

r14

Více se usmívejte!, Sluchátka Sennheiser

r15

Kanadský vodní park, To byla jízda!

Zdroj / Foto: Bright Side

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru