16letý mladík si splnil sen a vybudoval herní společnost bez peněz

David Eisman je šestnáctiletý student střední školy, který založil v lednu společnost Pixelman Production zaměřující se na vývoj videoher. Ale David není typický kluk věnující se programování. Ve skutečnosti programovat příliš neumí. Zvládl by maximálně něco málo v C#. Spíše se považuje za podnikatele. A neznalost programování mu nebránila v tom, aby začal podnikat v průmyslu videoher.

„Vždy jsem chtěl stáž u společnosti vyvíjející videohry, ale nikdo by mě nezaměstnal. Říkali totiž, že potřebuji nějaké zkušenosti. A musel bych mít už nějakou hru vytvořenou. Rozhodl jsem se tento krok zcela vynechat a snažím se budovat vlastní společnost,“ řekl David.

david eisman

David Eisman

Davidův otec je velice slavný. Steve Eismen je bohatý správce fondů. A díky svému otcovi David dostal bezplatné poradenství o tom, jak pracovat s lidmi a jak lidi řídit. Ale jeho otec mu neposkytl žádné peníze pro založení společnosti.

16letécho chlapce nikdo nezastaví

„A tak jsem šel na internet. Prošel jsem si každou herní stránku a pročetl jsem nespočetné množství fór věnující se této problematice. A začal jsem s reklamními posty,“ dodal David.

Prostřednictvím reklam lákal nové pracovníky, aby se přidali do týmu herní společnosti. Nabízel jim podíl na zisku. Spousta lidí mu řekla, že je blázen. Ale našli se i tací, které tento nápad zaujal. Davidovi se ozvalo 30 zájemců, přičemž si vybral pouze 12 z nich.

„Najal jsem dva programátory, umělce, spisovatele, marketingový tým z Polska a dva hudební skladatele. Nejmladší osoba v týmu má 18 let a nejstarší má 35 let. Je to mezinárodní tým. Můj táta mi pomohl se smlouvami,“ řekl David. „To byste se divili, kolik lidí je ochotných pracovat na videohrách zdarma.“

-david eisman2

16letý chlapec založil společnost věnující se videohrám.

Videohra je neobvyklá

Co jiného by se dalo očekávat na neobvyklého CEO než neobvyklá videohra. Jedná se o takzvaný walking simulator, kdy ve hře vystupuje jedna osoba chodící po celém světě. A pomocí vodítka, které hlavní osoba slyší či vidí, budete řešit hádanky či trestné činy. Hra od společnosti Pixelman Productions se jmenuje Mirka, což v překladu znamená divoch. A hlavní postavou je žena.

„Ženská hlavní postava ve walking simulator ještě nikdy nebyla, co si tak pamatuji,“ dodává David.

Hra je o přátelství. Dívka hledá svého přítele v zapomenuté pustině, ale setká se s nativním kmenem, se kterým začne trávit čas. A nakonec je kmen v nebezpečí a musí přijít na to, jak ho zachránit. Není to klasický herní duch zábavy. Cílem je, aby vás obklopily emoce a pocity. Budete cítit smutek, osamělost, strach a pouta přátelství.

„V každé hře je žena hyper-sexuální symbol, což mě rozčiluje. Nemusíte hyper-sexualizovat lidi,“ konstatuje David.

liza-2

Liza – hlavní postava ve hře Mirka

Plány do budoucna

David doufá, že získá nějaké finanční prostředky, aby mohl hru produkovat. Chce zahájit kampaň na Kickstarteru. A uvidí se, zda taková hra lidi zaujme. Nicméně Mirka není konečné dílo tohoto mladíka. Jedná se pouze o odrazový můstek k jeho většímu snu.

„Chci začlenit videohry do vzdělávání. Chci spolupracovat se školami a používat psychologický princip tangenciálního učení s cílem pomoci studentům se učit,“ řekl David.

Tangenciální učení znamená dozvědět se o věcech zábavnou formou, která vás baví.

„Nejsem spokojený s tím, jak současný vzdělávací systém funguje. Myslím si, že videohry by mohly pomoci,“ dodal David závěrem.

Zdroj / Foto: Business Insider

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru