Proč je dobré mít mediaplán?

Mediaplán označuje podrobné rozvržená reklamní kampaně. Jedná se o tabulku, udávající rozložení určitého množství spotů do jednotlivých časových pásem a bloků.

Mediaplán označuje přesný plán prezentace v mediích jako je časový rozvrh, v němž budou odvysílány reklamní spoty, otištěna inzerce a vyvěšena online či outdoor reklama, společně s  rozpisem jednotlivých médií a formátů, uvedením ukazatelů očekávaného reklamního zásahu, ceníkových cen, agenturních provizí, slev od médií a od agentury atd.

 

billboard

Mediaplán mimo jiné označuje přesný plán kdy bude vyvěšena online či outdoor reklama,

 

Mediálním plánování kampaně se většinou odehrává v mediální agentuře.  Spolu se zadavatelem se rozpracovávají komunikační aktivity.  Výhodou těchto agentur je její specializace, zkušenosti, ale i vybavenost potřebnými daty.

Přestože si to mnoho lidí neuvědomuje, právě plánování  se může stát alfou a omegou návratnosti vložených prostředků do propagace. Pomůže Vám např zajistit nejvhodnější kombinaci médií, která udeří ve správný čas a na správném místě do publika, které toužíte oslovit.

 

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru