2Fresh Ideas: Vy máte nápad, oni peníze a schopný tým

2Fresh Ideas: Vy máte nápad, oni peníze a schopný tým

Svět startupů není úplně lehký. V dnešním světě sice máte možnost různých inkubátorů a akcelerátorů, ale i tak záleží především na vašich schopnostech. Ano, klíčem k úspěchu startupu jsou schopní nebo zkušení lidé, kteří se v této oblasti vyznají.

Tým 2Fresh se za  10 let svého působení v oblasti digitální komunikace, služeb a produktů naučil, jak dát projektům charisma a jak zařídit, aby byly komerčně úspěšné. Vědí, že tohle neumí každý a že svět startupů je opravdu náročný, a tak se rozhodli využít své zkušenosti a pomoct ostatním.

Sami realizují dva vlastní startup projekty. Prvním z nich je Costlocker, nástroj pro měření efektivity práce a ziskovosti projektů, druhý je SMS ticket týkající se předprodeje vstupenek v SMS podobě do mobilu. Ovšem zbývá jim ještě dostatek síly na jeden další dobrý projekt, a tak vyzývají všechny, kdo mají nějaký nápad, ale nemají dostatek kvalifikovaných osob a financí. Podmínkou je, aby váš projekt pocházel z digitální oblasti, ve které se v 2Fresh vyznají. Jak sami říkají, s prodejem průmyslových hnojiv vám prostě nepomohou.

Startup Costlocker

Startup Costlocker

K dispozici je vám asi padesátičlenný tým odborníků (stálí i externí) od designérů přes vývojáře až k lidem, kteří se starají o marketing nebo sociální sítě.

tym2FreshIdeas

2Fresh Ideas se od ostatních inkubátorů liší především přístupem. Jak říká designér Lukáš Pitter:

„My ty projekty chceme dělat přímo s těma lidma. Sedět s nima u jednoho stolu. A bejt toho totální součástí.“

A tak to skutečně je. Michal Novák, spoluzakladatel SMS ticket, pak dodává, že když pracujete na něčem s někým, komu to zčásti patří, tak je ten jeho přístup úplně jiný.

Komentáře

Nahoru