40% nejpopulárnějších videí na Instagramu pochází od známých značek

40% nejpopulárnějších videí na Instagramu pochází od známých značek

Abychom byli přesnější, tak se jedná o 40% z top tisíce nejpopulárnějších videí. To je pro Instagram jistě dobrá zpráva vzhledem k tomu, že v nejbližší Instagram chystá zavést reklamy.

Unruly, firma která sleduje virální videa, analyzovala 1 000 nejsdílenějších videí na Instagramu v období 9. září – 9. říjen. A zjistili, že 40% z těchto videí pocházelo od známých firem.

Nejúspěšnější značkou byla MTV, která měla v top tisísovce 84 videí, které byli dohromady sdíleny více než 130 tisíc krát. Téměř okamžitě po červnovém oznámení Instagramu, že zavádí videa, se toho chopili velké společnosti.

Jako první se toho chytly společnosti zabývající se módou. Časem se ale ukázalo, že největší úspěch mají společnosti zaměřené na zábavu. Unruly neposkytl srovnatelné data na Vine, což je podobná služba provozována Twitterem.

Nicméně ve studie analytické firmy SimplyMeasure se můžeme dočíst, že Instagram překonal Vine v počtu velkých firem, které ho používají, už za jediný den. Nemělo by být překvapením, že velké firmy začali využívat Instagram videa.

Jak již dříve bylo řečeno, Instagram má více než 150 milionu uživatelů, není třeba složitě zakládat nový účet a jde jednoduše svázat s Facebookem. Rovněž se zde odezvuje velká odezva i v komentářích. A jaké společnosti jsou tedy v první desítce?

  1. MTV
  2. NBA
  3. Peanuts
  4. GoPro
  5. Miami Heat
  6. Wendy’s
  7. Topshop
  8. Starbucks
  9. ABC
  10. HBO (Girls)

Jde tedy vidět, že v první desítce se objevují jak basketball, tak i výrobce outdoor kamer GoPro či společnost zaměřená na prodej kafé Starbucks.

Zdroj: mashable.com

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru