5+1 tipů, jak efektivně bojovat s únavou

5+1 tipů, jak efektivně bojovat s únavou

Ach to vyčerpání. Skoro každý druhý člověk je věčně unavený a vyčerpaný. Avšak, co za tím stojí? Když vynecháme důsledky nějaké nemoci, tak hlavním zdrojem únavy jsou většinou stres, špatná životospráva a samozřejmě nedostatek spánku. Pokud tedy trpíte únavou a nevíte, jak s tím skoncovat, připravili jsme právě pro vás následující tipy!

1. Dostatečné množství spánku

Na prvním místě je samozřejmě spánek. Nemůžete se divit, že v práci se vám zavírají oči únavou, když se celou noc díváte na váš oblíbený pořad. Doporučuje se 8 hodin denně. Známe však i případy, kdy někdo vydrží spát celé dopoledne… 

2. Správná životospráva

Zní to možná zvláštně, ale i taková strava se dokáže výrazně podepsat na vaší náladě i ospalosti. Druhým nejdůležitějším bodem pro boj s únavou jsou potraviny, které obsahují vitamín C. Ten se mimochodem nachází nejčastěji v ovoci a zelenině. Dále je potřeba také vitamín B5 (mléčné výrovky, kukuřice…). Do stravy bychom také měli zařadit potraviny obsahující železo (játra, špenát, hrozinky). Když to řekneme zkráceně, dostat do těla co nejvíce prospěšných vitamínů.

3. Pijte vodu, pijte pitnou vodu…

Asi vám to hustí do hlavy již od malička, ale stejnak byste na to neměli zapomínat. Pitný režim je jedna z nejdůležitějších věcí. Chcete pracovat na 100%? Pijte – nejlépe nealkoholické nápoje. Každý dospělý jedinec by měl během dne vypít cca 2 litry čisté vody. Zkuste tedy omezit množství vypité kávy, slazených nápojů a alkoholu.

4. Vyhýbejte se stresu, nesvědčí vám

Další zásadou a také pravidlem je vyvarování se stresu a obecně stresových situací. Proč? Stres se totiž velmi negativně podílí na našem zdraví a spolu s tím způsobuje i vysilování organismu s následnou únavou. Zkuste nahradit stres něčím jiným, něčím, co vás nakopne – zkuste trávit více času se svými blízkými, procházejte se v přírodě, objevujte nové věci, vyražte za kulturou, jděte do společnosti.

5. Sportujte, budete fit

Pokud nevěnujete sportu dostatek času, udělejte si ho. Proč? Je to ta nejlepší věc, kterou můžete pro sebe i své tělo udělat. Nemusíte se denně mučit několik hodin v posilovně, ale najděte si zátěžovou činnost, kterou budete vykonávat s chutí. Může to být klidně jízda na bruslích, na kole, jóga či nějaké skupinové sporty.

Alternativy

Zmínili jsme tu několik věcí, které by vám měli v boji s únavou a vyčerpáním výrazně pomoci. Avšak, bylo by určitě i dobré zmínit nějaké efektivní alternativy. Za zmínku stojí například nukleotidy. Co to je? Jedná se o látky, které vám dodají potřebnou energii, podpoří funkci metabolismu, podpoří normální funkci imunity a dá se říci, že také pomáhají k ochraně proti oxidativnímu stresu. Nukleotidy navíc máme obsažené v jádrech všech buněk. Dá se říci, že to jsou základní stavební kameny nukleonových kyselin DNA a RNA, což jsou (jak jistě víme) tzv. „nositelky dědičnosti“.

Nyní k samotnému přípravku. Pokud se budeme bavit o nukleotidech, budeme se bavit o revolučním přípravku Nuke Forte, který obsahuje také komplex dalších účinných látek, které pro změnu přispívají k přirozené funkci zmiňovaných látek, tak vlastně bojují proti nadměrné únavě organismu, přispívají k regeneraci a především posilují pro nás nejdůležitější imunitu.

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru