5 tipů pro vytvoření nejlepší stránky kanálu na YouTube

5 tipů pro vytvoření nejlepší stránky kanálu na YouTube

Chcete-li sdílet vlastní videa na YouTube, pak jste již jistě učinili první krok. Ale jak ukázat jen to nejlepší a přilákat více návštěvníků?

Ačkoli se provozování nějakého Youtube kanálu může zdát jednoduché (a v průběhu let se skutečně stává stále jednodušším), existuje celá řada věcí, které můžete doladit a optimalizovat pro vaše diváky. Existují velmi konkrétní způsoby, díky kterým vaše stránky vyniknou. Přečtěte si, jaké tipy dal dohromady Bob Green, a zjistěte, jak můžete zvědavé diváky změnit ve věrné diváky.

1. Uveřejněte skvělý trailer kanálu.

Jakmile se návštěvníci ocitnou na půdě vaší stránky, chcete, aby se stali vašimi odběrateli. Trailer kanálu je skvělý způsob, jak to udělat. Budete chtít něco stručného, co udrží pozornost a bude reprezentovat obsah, který zveřejníte. Neříkejte lidem, co mají dělat – ukažte jim to.

Příklad působivého traileru:

2. Optimalizujte název a popis kanálu.

Pamatujte si, že název vašeho kanálu a jeho popis se neobjeví jen na vaší domovské stránce. Váš kanel se objeví v hledání a navrhovaných kanálech na YouTube, takže se ujistěte, že je atraktivní. Všimněte si, že název kanálu není stejný jako URL, můžete ho klidně změnit. Když budete psát popis svého kanálu, je dobré popřemýšlet o tom, jak bude vypadat na celém YouTube a ve světě celého webu. Budete potřebovat popis, který hned na začátku zvýrazní váš nejdůležitější obsah.

3. Vyberte tu správnou ikonu.

Klíčem k úspěchu je vybrat něco, co bude vypadat dobře i na velmi malém rozlišení. Není to jako výběr profilové fotografie na Facebooku nebo Twitteru. Je to v první řadě o značce. Lidi nebude zajímat, zda jste na fotografii vy. Ale v době, kdy uživatel každé věci na internetu věnuje opravdu jen velmi krátký zlomek své pozornosti, je tato část vaším nejlepším magnetem na diváky.

4. Udělejte kanál graficky pěkný.

Opět platí, že je důležité zvážit, kde všude bude vidět obsah kromě vaší stránky kanálu. Nebo v tomto případě jak bude vidět. Budete mít diváky se stolním počítačem, tabletem, notebookem, telefonem, televizí a kterýmkoliv dalším zařízením, které vyjde. To znamená, že budete muset optimalizovat tak, aby obraz vypadal skvěle na každé platformě. YouTube doporučuje rozměry 2560×1440 px. Dejte si pozor na to, jak bude vaše grafika oříznuta napříč různými platformami (kdo co vlastně uvidí).

Stránka kanálu s jasnou grafikou, která zaujme a kterou si lidé okamžitě spojí s tím, s čím mají.

Stránka kanálu s jasnou grafikou, která zaujme a kterou si lidé okamžitě spojí s tím, s čím mají.

Když připravujete grafiku, pokuste se divákovi dát něco, co si spojí s vaším logem. Jako příklad GoPro se svou kamerou nebo EpicMealTime.

5. Přidávejte obsah.

Jako tvůrce obsahu budete chtít, aby se vaši věrní odběratelé dobře bavili. Přidávání nového obsahu dává jasnou známku toho, že jste aktivní. Vaše aktivita může zahrnovat vaše uploadovaná videa, videa, která jste přidali do seznamů stop a kanálů, videa, která se vám líbí, a tak dále. Pokud nechcete v jeden den zaplavit vaše odběratele, můžete upravit nastavení sdílení. Zkuste to také strategicky. Vaši odběratelé by chtěli možná jen některá videa nebo komentovat obsah například jen v určité dny v týdnu. Vymyslete něco, čím zaujmete!

Komentáře

Nahoru