7 frází pro žádost o retweetování, které nejvíc zabírají

7 frází pro žádost o retweetování, které nejvíc zabírají

Výzvy k akci (tzv. Calls-to-Action) jsou prověřeným a účinným prostředkem marketingu. Marketing na sociálních médiích není výjimkou: výzvy k akci fungují na Facebooku i Twitteru, takže platí: požádej a dostaneš.

Dan Zarazella analyzoval obrovské množství více než 2,7 milionu tweetů, aby zjistil, jaké výrazy nejvíce přimějí další uživatele k retweetování. Na výsledcích jeho výzkumu je asi nejvíce překvapivá prostota celé záležitosti: platí, že stačí slušně požádat a výsledek je zaručen. Nejčastěji byly retweetovány tweety s těmito sedmi frázemi:

Těchto sedm frází vám nejspíše zajistí retweetování vašeho příspěvku

Sedm frází, které jsou nejúspěšnější při žádosti o retweetování.

Dá se ovšem říct, že na Facebooku to funguje stejně. Když slušně požádáte „prosím lajkujte“ nebo „sdílejte prosím“, většina lidí to ráda udělá.

Zdroj: http://wearesocialmedia.gr/new-data-shows-the-7-most-powerful-calls-to-action-for-more-retweets

Zdroj obrázku: http://wearesocialmedia.gr/new-data-shows-the-7-most-powerful-calls-to-action-for-more-retweets

Komentáře

Nahoru