8 pravidel pro úspěšný LinkedIn profil

8 pravidel pro úspěšný LinkedIn profil

Všichni známe LinkedIn. Koneckonců je to nejznámější sociální platforma pro obchodní interakce. Je to místo, kde lidé ze všech odvětví budují vztahy se svými kolegy a prokazují své odborné zkušenosti a znalosti.

Ale jaké jsou klíčové body, které musíte mít vždy na paměti, pokud na LinkedInu nechcete vypadat hloupě? Tady je máte…

1. Profilová fotka

Vyberte si profesionální profilovou fotografii. Za prvé sociální „evoluce“ velí, že byste měli nahrát fotku, na které jste skutečně vy. Nicméně je tu ještě jedna podmínka. Musí to být taková fotografie, na které vypadáte profesionálně. To znamená, že byste neměli používat fotografie z letní dovolené nebo párty. A nakonec vždy nezapomeňte zkontrolovat, jak vypadá náhled. Nikdo se nebude dívat na vaši špatně oříznutou fotografii, na které máte jen půlku hlavy.

2. Vyplnění údaje

Vyplňte svůj profil. LinkedIn vás o to přece přímo žádá, takže nebuďte líní a udělejte to. Existuje pro to dobrý důvod, protože informace vyžadované LinkedInem jsou testovány a kvalifikovány. Podle toho se pak ukazuje, jak dobří jste profesionálové.

linked-in-job

3. Aktuální data

Aktualizujte svůj obsah. Musíte ukázat, jak se váš profesní život vyvíjí. Pokud se na vašem profilu nebude nic měnit, nikdo ho nebude sledovat. Vedli jste v poslední době nějaký seminář? Přidejte jej do svého profilu. Používejte LinkedIn jako deník svého profesního života.

4. Přátelé

Vybírejte si žádosti. LinkedIn není to stejné jako Facebook, tady opravdu nemusíte mít 3000 přátel. V profesním světě to funguje jinak. Vybírejte si, koho přijmete, protože okruh vašich známých o vás také něco vypovídá. To samé platí i pro skupiny, jejichž jste členem.

Linkedin people

5. Sdílení

Sdílejte vhodný obsah vhodnými prostředky. Nesdílejte věci, které byste nesdíleli se svým šéfem. Sdílejte obsah, který je relevantní pro popis vaší práce. Netřeba dodávat, že je vždy třeba použít bezchybný pravopis a gramatiku.

6. Něco za něco

Oplaťte ostatním podporu. Neočekávejte, že vás někdo podpoří, pokud nejste ochotni mu to oplatit.

7. Zprávy

Odpovídejte na zprávy od lidí. Je zdvořilé respektovat člověka, který s vámi chce mluvit, bez ohledu na to, zda máte či nemáte zájem o to, co má na srdci. Ukazuje to profesionalitu.

8. Blog

Přidejte svůj blog. Je to velmi důležité a těm, kteří vás neznají, to o vás něco prozradí. Blog a jeho obsah ukazují důležité věci o vaší profesionalitě a vašem profesním charakteru. Aspoň to zkuste.

Také se snažte účastnit se diskuzí, které se vztahují k vaší profesi. Je to skvělý způsob, jak poznat nové lidi. Ale pamatujte si, že byste to rozhodně neměli přehánět s vlastním vychvalováním.

A ještě jedna rada na závěr. Nezapomeňte tato pravidla používat. Začněte s tím nejlépe hned.

Zdroj: We Are Social Media, obrázky: blog.firefishsoftware.com, refreshing.co.il

Komentáře

Nahoru