A Good Snowman Is Hard To Build – Hra, která se stala slavná jen díky své nevšední marketingové strategii

Pokud chcete v herním průmyslu zanechat nějakou stopu, musíte přijít nejen s originálním zpracováním, ale ještě lepším s marketingovým nápadem. Velké hry to dělají prostřednictvím poodhalování hry. Před vydáním GTA V se také nafukovali nějaké informace (týkající se především kolem financí vydaných za vývoj), které jen přidaly na popularitě této veřejně známé hry. 

Pokud však nejste Rockstar Game, máte problém – musíte si najít cestu k úspěchu sami. Něco takového se povedlo i tvůrci neznámé hry A Good Snowman Is Hard To Build, který díky skvělé marketingové taktice přidal na zvláštnosti a originalité této hry.

gaV7GR

Jak to funguje?

Cena hry se totiž automaticky upravuje dle aktuálního počasí. Abych byl konkrétnější, dle teploty. Když je třeba v Londýně 10 stupňů Celsia, hra stojí 10 dolarů. Pokud se ochladí a rtuť teploměru klesna na 5 stupňů, hra zlevní o pět dolarů. Možná nevýhodou je, že vývojáři nedokážou odhadnout, kolik si vydělají.

m5X9NB

Jaké to má riziko?

Je to jednoduché, když teploty klesnou na nulu či dokonce pod, vývojáři si toho moc nevydělají. Otázkou zůstává, jestli v mínusových hodnotách budou platit samotný tvůrci?

Dá se říci – originální nápad. To by však nesměl existovat Steam, kde něco takového neprošlo. Cena je tak fixována na stálých 10 eurech.

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru