Tisková zpráva: AAA AUTO dál roste o 16 %, letos už prodalo přes dvacet tisíc vozů

AAA AUTO dál roste o 16 %, letos už prodalo přes dvacet tisíc vozů

Jen v dubnu si z AAA AUTO odvezlo vůz 5 722 zákazníků

 

Praha 6. května 2014 Skupina AAA AUTO stále udržuje velmi silné tempo růstu prodejů. Pro vůz si do některé ze 33 poboček od začátku roku přišlo již 20 301 zákazníků, přičemž jen v dubnu to bylo 5 722. V prodejích tradičně vedla Česká republika, nejrychleji však roste moskevská pobočka v Ruské Federaci.

Dle jednotlivých zemí se v dubnu prodalo v České republice 3 792 vozů, na Slovensku 1 482, v Ruské federaci 290 a v Maďarsku 158.

„Pokračujeme v nepřerušeném meziročním růstu již 48 měsíců v řadě, přičemž hlavním tahounem úspěchu je Česká republika. Vysoký podíl na razantním růstu zde i na Slovensku mělo zavedení nového úvěrového produktu na nákup vozu s nula procentním RPSN, který jsme v součinnosti s našimi partnery začali postupně zprostředkovávat již od začátku roku. V Rusku jsme v dubnu prodali dokonce nejvíce vozů od otevření pobočky v roce 2011, s meziročním růstem o 32,4 %. Velmi dobře jsme na tom krátce po vstupu i na maďarském trhu, přestože slavnostní zahájení plného prodeje je plánováno až na 15. května. Věříme, že díky tomuto tempu růstu ještě před koncem roku překročíme měsíční objem prodeje 6000 vozů,“ řekla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Velmi dynamicky roste také prodej prostřednictvím nové mobilní aplikace pro mobilní zařízení na platformách iOS a Android. „Aplikace, kterou jsme spustili v polovině února, má nyní 25 000 uživatelů, a jejich počet roste měsíčně zhruba o 5 %. Díky aplikaci jsme již prodali 60 vozů, přičemž zájem se v posledním měsíci zvedl o 70 %,“ uvedla Topolová.

V České republice již na začátku roku společnost začala zprostředkovávat také půjčku na vůz s nulovým navýšením. „Potvrzuje to naši snahu soustředit se na co největší množství prodaných vozů. Věřím, že i díky tomuto produktu s nulovým navýšením se nám podaří překonat dosud odhadovaný roční celkový prodej ve výši 62 000 vozů,“ dodala Topolová.

Průměrná cena prodávaného vozu je v současné době 177 000 Kč a vzrostla proti poslednímu čtvrtletí roku 2013 již o 16 procent. „Dařilo se i značce zánovních vozů Mototechna, která za první 4 měsíce letošního roku prodala 2200 vozů, což představuje meziroční růst o 230 procent. Z pohledu nejprodávanějších vozů v AAA AUTO dlouhodobě dominují značky Škoda, VW a Ford, u Mototechny Škoda, Hyundai a Kia,“ dodala Topolová.

Prodeje skupiny AAA AUTO v lednu až dubnu 2014 v porovnání se stejným obdobím 2013:

Země

Leden až duben 2013

Leden až duben 2014

Meziroční zvýšení

Česká republika

11 895

13 852

16,5%

Slovensko

4 906

5 294

7,9%

Ruská federace

706

882

24,9%

Maďarsko

0

273

n/m

Skupina

17 507

20 301

16,0%

 

Zdroj: Údaje společnosti

Poznámka: Prodejní data v tiskové zprávě jsou předběžná a mohou se minimálně lišit od konečných účetních výsledků.

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru