Acomware posiluje své PPC oddělení

Acomware posiluje své PPC oddělení

Konzultační společnost Acomware přijala v průběhu jara tři nové PPC specialisty. Firma také zkompletovala sbírku certifikátů Google a je jednou z 5 českých agentur, zařazených do vzdělávacího programu Agency of Tomorrow v regionu CEE.

Prvním z nováčků v oddělení Performance, které patří mezi největší specializované týmy zaměřené na výkonnostní marketing v Česku, je Vít Kališ. Ten doposud sbíral zkušenosti ve firmách Hypemedia a Zonky. V ACOMWARE bude jako PPC Specialist spravovat reklamní účty v systémech Adwords a Sklik.

Na stejnou pozici nastupuje také Martin Darsa, vystudovaný inženýr marketingové komunikace. Přichází ze společnosti 5DM.cz, kde spravoval PPC kampaně webů PlnaPenezenka.cz a TopSleva.cz. Třetím nováčkem je Jaroslav Raiser, který vystudoval obor politologie a dříve měl na starosti PPC v Agentuře Najisto.

Acomware rozšířil v květnu seznam svých certifikátů, když firma úspěšně absolvovala program AdWords Guru pro rok 2018. Petra Pacáková, vedoucí oddělení Performance, se stala certifikovaným trenérem Google Partners pro oblast Grow With Google.

V rámci certifikace Google Premier Partner má nyní firma všech 5 dostupných specializací.  Celkem jsou její držiteli celkem 75 individuálních certifikací Google v 8 různých kategorií. Acomware je zároveň letos jednou ze 44 evropských a 5 českých agentur, zařazených do vzdělávacího programu Agency of Tomorrow pro vybrané Google Premier Partnery v regionu CEE (střední a východní Evropa).

 Zdroj, text/foto: acomware.cz

Zajímá se o psychologii, filozofii a pozitivní myšlení. Pravidelně se věnuje modernímu tanci a sportování. Ve volném čase spravuje svůj blog. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Stále studuje na univerzitě, ale práce je jejím koníčkem. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru