AdActive rozšiřuje svůj tým o další tváře
V mediazastupitelství AdActive, které od sklonku loňska patří pod vydavatelství Vltava Labe Media skupiny Penta, se objevují nové tváře. Z pozice obchodního ředitele odešel Jan Brkl, jehož nahradil Josef Čapek, který přešel z konkurenční Mladé fronty.
Tým pro agenturní prodej a klíčové klienty posilnila Monika Košťálová a Štefan Novosad. V oddělení přímého obchodu nově působí Kateřina Hoffmanová a Martina Firmanová. A od února má do společnosti nastoupit Jan Zubina do funkce specialisty na real-time bidding (RTB). Ten přejde z Googlu, kde vystupoval jako strategic partner manager.
Z AdActive také někteří odchází, a to například dosavadní manažeři a spoluzakladatelé Tereza Kosíková a Jan Vobecký.
Monika Košťálová před nastoupením do AdActive působila dva roky v Impression Media. Jako account manager zde měla na starosti přímé klienty, menší i střední agentury. Štefan Novosad nabyl bohatých zkušeností jak na straně klienta (České aerolinie, UPC), tak i na straně reklamní agentury. Ve firmě Made by Vaculik působil jako account a měl na starosti online aktivity klientů Fio Banka, T-Mobile a Stock Plzeň. Martina Firmanová se pohybovala v online byznysu ve vydavatelství Motormedia Bohemia, Mladá fronta a Czech News Center. A Kateřina Hoffmanová se obchodu věnuje už patnáct let, přičemž svou kariéru odstartovala v rádiích a poté přešla do online ve vydavatelství Mladá fronta a Burda Praha.
Komentáře