Tisková zpráva: adam&eveDDB jmenována v Cannes Agenturou roku s 22 Lvy
Agentura adam&eveDDB byla na letošním udílení Lvů v Cannes jmenována Agenturou roku s 22 Lvy
Společnost adam&eveDDB, britská pobočka sítě DDB, zakončila obdivuhodný týden v Cannes v sobotu večer, kdy získala prestižní ocenění Agentura roku.
Celkem získala agentura úctyhodných 22 Lvů, včetně čtyř velkých cen Grand Prix, sedmi zlatých, čtyř stříbrných a sedmi bronzových Lvů v různých kategoriích médií pro šest klientů, jmenovitě společnosti: Harvey Nichols, John Lewis, Google, Unilever, Diageo a Volkswagen.
Loňská vánoční kampaň obchodního domu Harvey Nichols ‚Sorry, I Spent It On Myself‘, získala hlavní cenu ve čtyřech kategoriích: Promo, Press, Film a Titanium & Integrated. Kromě toho získala také pět zlatých Lvů.
Dvě zlatá ocenění získala rovněž kampaň pro společnost Unilever Marmite ‚End Marmite Neglect‘ v kategoriích Press a Outdoor.
K ohromnému úspěchu agentury přispěli také bronzoví a stříbrní Lvi v celé řadě kategorií pro kampaně společností John Lewis (‚The Bear & The Hare‘), Diageo (Smithwick’s Squirrel), Volkswagen (‚Teddy Tragedy‘ a ‚Value‘) a Google (‚Front Row‘).
James Murphy, generální ředitel a zakládající partner společnosti adam&eveDDB, řekl: „Je skvělé sledovat, jak v Cannes britské agentury znovu ožívají. A ještě lepší je sledovat agenturu adam&eveDDB, která zvítězila v tolika kategoriích a značkách.“
Ben Priest, kreativní ředitel a zakládající partner adam&eveDDB, řekl: „Jsme velmi potěšeni naším obdivuhodným úspěchem na letošním festivalu. Nejen kampaní pro společnost Harvey Nichols, ale také prací pro firmy Unilever, Google, John Lewis, Volkswagen a Diageo. Ukázali jsme kreativní palební sílu naší nově sloučené agentury.“
Chuck Brymer, generální ředitel společnosti DDB Worldwide, řekl: „Ocenění „Agentura roku“ na festivalu v Cannes představuje významný úspěch a jsem velmi pyšný na agenturu adam&eveDDB. Našim cílem je stát se nejvlivnější agenturou na trhu a vytvářet moderní kampaně pro naše klienty. Úspěch práce pro společnost Harvey Nichols v letošním roce je skvělým příkladem.“
Celkově se síť DDB umístila na třetím místě a stala se nejúspěšnější sítí v oblasti EMEA.
Agentura adam&eveDDB byla rovněž jmenována Agenturou roku na britské přehlídce British Arrow Awards.
Poznámky pro vydavatele
Přehlídka udílení Lvů 2014 Cannes Lions Awards
AGENTURA ROKU
VELKÁ CENA GRAND PRIX:
Film – Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Press -Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Integrated -Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Promo & Activation – Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
ZLATO:
Direct -Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Outdoor -Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Outdoor -Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Promo & Activation – Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Promo & Activation – Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Outdoor – Marmite – Neglect – Ketchup, Mayo, Pasta
Film – Marmite – Rescue
STŘÍBRO:
Design – Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Film – John Lewis – Bear & Hare
Film -Volkswagen – Teddy Tragedy
Film Craft – John Lewis – Bear & Hare
BRONZ:
Design – Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Design – Harvey Nichols – Sorry I Spent it on Myself
Outdoor – Google -Front Row
Promo & Activation – Google – Front Row
Film Craft – Diageo – Smithwick’s Squirrel
Film -Volkswagen – Value -Parachute, Rope, Cage
Integrated – John Lewis – Bear & Hare
O společnosti adam&eveDDB
Jsme kreativní agentura zaměřená na komunikaci, kterou tvoří lidé ze světa reklamy, designu, digitálních technologií, médií, obsahu a sociální strategie. Jsme dychtiví a máme energii začínající společnosti, zdroje a sílu sítě. Spolupracujeme s klienty jako jsou například společnosti Sony, Diageo, Flora, Foster’s, Google, Marmite, Halifax, John Lewis, Volkswagen, Financial Times, Harvey Nichols a Save the Children.
Další informace:
Jemima Bokaie
Ředitelka pro nové obchodní aktivity společnosti
Email : jemima.bokaie@adamandeveddb.com
Tel : +07730-319-515
Zdroj: ČTK/Protext
Komentáře