AdWords představuje Enhanced Campaigns

AdWords představuje Enhanced Campaigns

AdWords tým se v poslední době nadře. Už Product Listings je průlomovou záležitostí (po vzoru srovnávačů cen vrátí na dotaz pět „nejrelevantnějších” produktů i s obrázky). Dámy a pánové z AdWords však pokračují a představují  mocný nástroj, kterým můžete optimalizovat svoje náklady za proklik v závislosti na zařízení nebo dokonce denní době.

O co přesně jde? Zjednodušeně řečeno o reakci na stále rostoucí podíl lidí surfujících přímo v terénu. Nastavíte si různé proměnné (den, čas, vzdálenost od vašeho obchodu, …) a pokud bude někdo hledat vaše klíčové slovo třeba půl kilometru od vašeho obchodu, vaše CPC právě pro toto jedno vyhledávání vzroste a vaše reklama se zobrazí.

V praxi je pan Aleš na cyklovýletě v Třebíči a jako na potvoru píchne. Paní Alena pro změnu prodává potřeby pro cyklisty a protože je to malá živnostnice, inzeruje jen za nízké částky za proklik. Teď však bude mít možnost oslovit přímo pana Aleše v situaci, kdy to má do jejího obchodu kousek a rychle a účinně mu pomůže.

Za zmínku ještě stojí, že stolní počítače (vč. laptopů) a tablety jsou dohromady v jediné skupině – původní příspěvek lakonicky konstatuje, že se dělení nevyplácí a uživatelé na těchto zařízeních surfují takřka obdobně.

Zdroj: adwords.blogspot.com

Komentáře

Nahoru