Dnes vyšlo 1 článků

AITOM redesignoval Strongbow stránky projektu Přírodu Do Města

AITOM redesignoval Strongbow stránky projektu Přírodu Do Města

Nedávno jsme na našem webu informovali o designu internetových stránek americké cestovní agentury Go Real Europe, o který se postarala digitální agentura AITOM. AITOM má na svém kontě další parádu a to redesign webových stránek kampaně Přírodudoměsta.cz, které provozuje Heineken ve spolupráci s organizací Kokoza. Novou kampaní je Kouření OUT/přírodu IN reagující na zákaz kouření ve vnitřních prostorách

 

Původně se na webu nacházel parallax efekt s pohyblivými trsy mechu, změnily se podoby nadpisů a menu. Důležitou novinkou je rozšíření blogu na stránkách, o nějž se stará agentura Vice. Blog je tvořen dlaždicemi s články a obrázky. Jsou na něm tipy na již vytvořenou zeleň, návody, novinky a také se dočtete o osobnostech, které se na projektu podílí a různá jiná témata o ekologii ve městech. Lidé zde mohou zasílat tipy pro místa ve městech, která jsou zanedbaná.

 

Na projektu spolupracuje třeba zpěvačka a moderátorka Klára Vytisková. Michala Ebertová, která má značku  na starosti dodává: “Nature Remix se dotýká aktuálního trendu. Čím dál víc lidí si uvědomuje, že příroda na ně má pozitivní vliv. Nicméně pokud žijete ve městě, tak opravdovou přírodu najdete zřídka. Proto chceme být u toho a změnit beton v přírodu.

 

Screen Shot 2017-09-01 at 9.23.50 PM

 

O kampani

Původem je projekt, který spustil pivovar Heineken pro cider Strongbow. Globální kampaň nese název Nature Remix a pokouší se přinést do betonově šedivého městského prostředí více přírody. Na blogu na Přírodudoměsta.cz se tak lze například dočíst o sázení jabloní v Johannesburgu v JAR. V České republice byl takto přeměněn vnitroblok v Dejvicích, dvorek na Žižkově, v Liberci, nebo vnitroblok studia Alta. Tato původně málo využívaná místa jsou nyní vhodná pro odpočinek a relaxaci. Nebo například v Altě zde také pěstují bylinky, které se potom používají na baru ve studiu.

 

Jednou z nejnovějších aktivit je osazení střechy Lucerny, který začal kavárník a aktivista Ondřej Kobza, Strongbow se přidal díky Kokoze. Kokoza je občanské sdružení, které se městskými zahradami zabývá a se Strongbow již spolupracoval. Tato komunitní zahrada na střeše Lucerny by měla fungovat i jako společenský prostor pro rozhovory, přednášky či konzerty a otevřela se v polovině srpna.

 

Inspirací pro kampaň Kouření OUT/příroda IN byl zákaz kouření ve vnitřních prostorách z letošního června. Nápadem je využití volných popelníků jako květníků a osázet je zelení. K tomu se může ve vybraných provozovnách přidat kdokoliv. Při nákupu produktů Strongbow získá zákazník zahradnický set pro osázení popelníku, nazvaného v kampani “Poupětník. Na osázení těchto poupětníků by měli participovat také známé osobnosti či youtubeři. Manažerka značky uvedla: „Věříme, že je tato myšlenka nadchne, a že spolu s námi budou osazovat a zalévat popelníky, z nichž se správným křížením s květinou stanou poupětníky.”
Screen Shot 2017-09-01 at 9.52.51 PM

 

O AITOMu

Společnost AITOM je na trhu 10 let a realizovala přes 500 úspěšných projektů. Specializuje na středně velké firmy, které mají stanovený cíl pro vytvoření webu. AITOM dělí své služby na tří fáze, kdy se nejprve postará o vstupní studii, která pomůže předpovědět potenciál a očekávání trhu kvalitní analýzou a predikovat úspěšnost. U této části se AITOM opírá o průzkum zákazníků, konkurence, testování i vlastní zkušenosti a jedná se o velmi důležitou součást úspěchu. Druhou částí je samotný návrh webového řešení požadavků klienta a další službou je internetový marketing, který se postará o návštěvnost webu.

Zdroje: prirodudomesta.cz, aitom.cz

Komentáře

Nahoru