Tisková zpráva: AITOM vítá nového UX Managera a PPC specialistku

Digitální agentura AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, v létě rozšiřuje svůj tým o nové tváře. Jsou jimi zejména nová senior PPC specialistka Věra Rajchertová a Michal Novák, který nastupuje na pozici UX Managera. 

Věra Rajchertová působí v oboru digitálních technologií již mnoho let a s pozicí PPC specialistky má bohaté zkušenosti z mediální agentury Mindshare, kde se podílela na kampaních pro klienty jako Unilever, Mazda, Volvo, Ferrero a další. V AITOMu bude mít na starosti strategii PPC kampaní a přípravu analytických dat do vstupní studií.

Rajchertova_Vera

Novým Senior UX Managerem se stal Michal Novák, jež dříve působil jako UX a Online Marketing Consultant ve společnostech Next Vision, Litea Solution či MarketUP. V AITOMu se zaměří na UX, bude se věnovat sestavování vstupní studie, uživatelskému testování a dalším analýzám, mimo to bude také navrhovat kompletní architekturu webu a wireframy.

Michal Novak

Kromě Rajchertové a Nováka do agentury přichází také nový Front-end Developer Jan Záhořák, který rozšíří tým frontendistů, a Account Manager Tomáš Charvát.

Zdroj, text/foto: aitom.cz

Zajímá se o psychologii, filozofii a pozitivní myšlení. Pravidelně se věnuje modernímu tanci a sportování. Ve volném čase spravuje svůj blog. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Stále studuje na univerzitě, ale práce je jejím koníčkem. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru