Tisková zpráva: AITOM vystoupila na konferenci WebTop100 a v soutěži získala 7 cen
Digitální agentura AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, vystoupila na letošním 16. ročníku konference WebTop100, která se konala v polovině listopadu v Národním domě na Vinohradech.
Společnost reprezentoval konzultant online řešení Daniel Musil. Cílem jeho přednášky bylo seznámit přítomné zástupce firem s procesem webového redesignu, případovou studii podložil konkrétními poznatky z dálkové spolupráce s klientem v USA.
Ze soutěže, do které AITOM vstoupil s 10 projekty, si odnesl celkem 7 cen, 3 zlatá, 4 stříbrná místa a mezi zlatými jedno speciální ocenění v kategorii Nejlepší UX roku 2017 za web Hako-Mzdy.cz. Další první místa v kategorii Marketingové a IT agentury za web Aitom.cz, kdy se loni dostal na třetí místo a letos na vlastním webu zapracoval. Do třetice v kategorii Microsite za VstupniStudie.cz.
Druhá místa v kategoriích Microsite (MojeEqua.cz), Gastronomie za web PivovarSvijany.cz, Obchod a služby B2C (Atrium.cz) a kategorii E-mailingová kampaň za PojdmeTestovat.cz.
Speciální ocenění v kategorii Nejlepší UX, tedy nejlepší uživatelské zkušenosti webu, označuje příjemnost a praktickou použitelnost stránek. Takové stránky usnadňují zákazníkům nákup, nebo poptávku. Porotci zde ocenili zejména navigaci a snadnou orientaci uživatelů. „Navigace je čistá a jasná, na celém webu hraje velký kontrast mezi bílou/šedou a černou. Styl doplňuje červená barva a jemně modrá jako doplňková – toto naopak působí jasně a důvěryhodně,” vyjádřil se porotce Jakub Jordanidis, web grafický designer Dobrého webu. Jan Mikulášek, web UX z 2FRESH, doplnil: „Stránky skvěle prezentují společnost Hako a představují její služby. Už na úvodní stránce po krátkém představení jsou položky správně prioritizovány podle cílových skupin.”
“Soutěž WebTop100 je pro nás společně s Internet Effectiveness Awards nejdůležitějším ohodnocením naší celoroční práce a velice mě těší, že v obou těchto oborových soutěžích letos AITOM získal tolik prestižních ocenění. Tento rok je tak pro AITOM v mnoha ohledech nejúspěšnějším obdobím v celé historii naší agentury. Před několika lety jsme se vydali vlastní cestou přístupu k internetovým projektům, kdy se důkladně soustředíme na ideální propojení designu, technického řešení a efektivity. Jsem rád, že výsledky našich řešení prokazatelně ukazují, že tato cesta je správná a troufám si říci, že pro budoucnost úspěšných projektů v e-commerce jediná možná. Největší poděkování za všechna letošní ocenění patří především celému týmu naší společnosti, díky kterému je AITOM jednou z nejlepších českých digitálních agentur,” říká Pavel Houser, výkonný ředitel AITOMu.
O AITOM
Internetová agentura AITOM vytváří pro své klienty z řad středně velkých firem weby, které plní stanovené cíle. Spolupráce s AITOMem vychází ze vstupní studie, díky které dokáže AITOM pro klienta zodpovědně navrhnout webové řešení a realisticky odhadnout náklady na dosažení požadovaných obchodních výsledků. Díky internímu oddělení internetového marketingu se dokáže postarat i o relevantní návštěvnost webu. AITOM tedy nabízí komplexní internetové řešení: vstupní studii, vývoj webu i internetový marketing.
Na českém trhu působí více než devět let a za tu dobu se jejím specialistům podařilo realizovat přes pět set úspěšných projektů.
Komentáře