Americký hotel pokutoval lidi za negativní recenze

Americký hotel pokutoval lidi za negativní recenze

Union Street Guest House je malý hotel v New Yorku. Na první pohled na něm není nic zvláštního. Jejich jednání už je ale na pováženou. Pokud o nich totiž na internetu napíšete negativní recenzi, budete muset zaplatit tučnou pokutu.

Až budete chystat svatbu, rozhodně si neplánujte svatební hostinu v tomto hotelu. Páry, které si rezervují hotel pro svatbu, totiž musí zaplatit $500 (zhruba 10 000 Kč) za každé negativní hodnocení, které napíše kdokoliv z jejich svatebních hostů. Mají to v podmínkách, které při rezervaci musíte podepsat. Na druhou stranu jsou ale natolik solidní, že vám prý ty peníze vrátí, když bude negativní recenze smazána.

Vysvětlete všem, co přijdou, že náš hotel je skvělý

„Vezměte prosím na vědomí, že navzdory skutečnosti, že svatební páry náš hotel milují, vaši přátelé a rodina ho milovat nemusí,“ psalo se na internetových stránkách hotelu. „Vaši hosté nemusí pochopit, co nabízíme, a proto očekáváme, že jim to vysvětlíte.“

Hotel má na Yelpu mnoho hodnocení s jednou hvězdou. Většina jich byla přidána v poslední době, takže se není čemu divit, že toho byla plná média.

yelp-review

Zákazníci si stěžují na nepříjemný personál. Že by si byl hotel vědom toho, že si lidé mají na co stěžovat?

Bylo to prostě jen napsané v podmínkách, my jsme se tím rozhodně neřídili

Hned den poté, co se o situaci začalo mluvit, se ale hotel za své jednání omluvil. Prý to byl jen vtip vztahující se k jedné dávno proběhlé svatbě. Vedoucí hotelu tvrdí, že nikdy svým zaměstnancům neřekl, aby peníze opravdu vymáhali.

„Vzhledem k tomu, že to bylo uvedeno na našich webových stránkách, představovalo to naši oficiální politiku. Nyní si uvědomuji, že to byl špatný vtip, který vůbec nebyl k smíchu. Není to politika Union Street Guest House a už jsme to ze stránek odstranili,“ bylo vysvětleno.

Jako jeden z důvodů, proč k tomuhle vůbec došlo, majitel uvedl svou nezkušenost s internetem a digitální komunikací. Ale kdo ví… V pravidlech ubytování se totiž tato podmínka objevila už zhruba před půl rokem. A byla tam až doposud. Že by si za celou tu dobu nikdo nevšiml, že tam nemá co dělat?

rooms6

I kdyby byl hotel sebehezčí, s nepříjemným personálem se dají očekávat negativní recenze.

Když to tak uvážíte, nejde ale vlastně o nic zvláštního. Vždyť podobným způsobem funguje i psaní recenzí na zakázku. Čas od času se někde veřejně objeví odhalení, že si některé hotely nebo restaurace platí kladné hodnocení. Tady to jen vzali z opačného konce.

Zdroje: Newsday, news.com.au

Komentáře

Nahoru