Anticenu „Sexistické prasátečko“ získal erotický klub s obrázkem vagíny v pisoáru

Nezisková organizace Nesehnutí představila vítěze reklamní anticeny za nejvíce sexistickou reklamu. Anticenu zvanou Sexistické prasátečko obdržela reklama na erotický klub Cabaret Darling. Marketingové oddělení erotického klubu umístil obrázky vagíny do pánských pisoárů. Veřejnost i odborná porota se shodli, že si tato reklama anticenu zaslouží. Od obou kategorií získala nejvíce hlasů.

Druhé místo u veřejnosti obsadila reklama brněnského VÚT a na třetím místě se umístila reklama ODS Praha 8. Odborná porota tyto dvě reklamy umístila na druhé místo a třetí místo obsadila sexistická reklama na koupelny Sapho.  

sexisticke prasatecko

Anticena Sexistické prasátečko

„Odborná porota se zabývá především hodnocením obsahu, nikoliv profesionálním provedením,“ prozradil člen odborné poroty Martin Charvát.

Dle odborné poroty představuje reklama na erotický klub Cabaret Darling spíše pornografii prezentovanou na veřejnosti. Ačkoliv VÚT v Brně se vyznačuje zajímavými reklamami, jimiž láká potenciální studenty, s parodií na film Vlk z Wall Street značně přestřelilo.

Reklama na erotický klub Cabaret Darling

Darling-Cabaret

Vagína v pisoáru? To je už moc.

Reklama brněnského VÚT parodující film Vlk z Wall Street

Reklama ODS Praha 8

ODS

Politická strana se potom od reklamy distancovala.

Reklama na koupelny Sapho

KoupelnySapho

Napadla by vás takhle „kreativní“ reklama?

Zdroj / Foto: Media Guru

Komentáře

Nahoru