Apple předělával web, kompletně změnil celý nákupní proces. Jak nyní nakupovat na Apple Store?

Zaručeně netřeba představovat internetový obchod nejhodnotnější společnosti na světě – Apple.com, který se zároveň umístil na předních příčkách největších nákupních serverů na celém světě.

Ročně tento web totiž zaznamená přes 40 miliard návštěvníků. A právě tento internetový obchod prošel v současné době několika razantními změnami, které zapříčiní to, že už nebudeme moci nakopovat tím způsobem, jakým jsme byli doposud zvyklí. Apple ze svého webu odboural subdoménu store.apple.com, což napovídá, že celý nákupní proces opět zjednodušil.

Apple mění původní tvář jejich internetového obchodu, co za tím stojí?

Apple mění původní tvář jejich internetového obchodu, co za tím stojí?

Jak nyní můžu na webu nakupovat?

Pokud si budete chtít něco koupit, ať je to nový iMac, iPhone, iPad či jiný z produktů, budete muset jedině přes hlavní obsah, na kterém uživatelé naleznou všechny jablečné produkty rovnou s vlastní landing page. Obrovskou výhodou tohoto systému je, že se nemusíte orientovat v obchodě, kde je xxx produktů. Prostě se podívate na vybrané zařízení, u kterého vám „svítí“ modré tlačítko „Koupit“, po kliknutí jste rovnou přesměrování na stránku s veškerými detaily a variantami daného zařízení. Před tím jste se museli totiž orientovat v dvou (dá se říci) úplně odlišných webech, což působilo akorát jen zbytečné potíže.

apple

Jednodušší a přehlednější, všimněte si bez položky „Store“ v menu

Jak probíhá samotný nákup?

Za zmínku samozřejmě stojí, že změnou prošel i nákupní proces. Ten se nyní skládá ze tří jednostránkových formulářů, kde si zákazník může navolit nejrůznější konfiguraci, způsob dopravy apod.

Proč tolik změn?

Možná se ptáte, proč to Apple tolik „osekal“. Je to hned ze dvou důvodů – Apple rád věci zjednodušuje, na což jsme si již za ta léta zvykli. A dále, roste počet nákupů uskutečněných prostřednictvím mobilních zařízení. Dosavadní způsob celý proces nákupu přes telefon či tablet neuvěřitelně ztěžoval a proto to raději většina zákazníků po prvním neuspěchu vzdala. Takto by měl být nákup několikanásobně jednodušší.

Screen-Shot-2015-08-07-at-01.10.29

Přehlednější výběr dostupných variant

Screen-Shot-2015-08-07-at-13.09.33

Snažší nákup z mobilních zařízení

Zdroj: Apple, CzechCrunch, TC, Mashable

Komentáře

Nahoru