Brzy se dočkáme reklam na Instagramu

Mark Zuckerberg ve středu hodnotil čtvrtletní zisk společnosti a diskutoval i o tom, jak by mohl být obohacen Instagram. Odpověď není příliš překvapující. Je zde velký předpoklad, že v aplikaci jednoho dne získají významné místo reklamy.

„Kevin Systrom (spoluzakladatel a CEO Instagramu) si byl vždy jistý, že budujeme Instagram jako byznys,“ řekl Zuckerberg. „Očekáváme, že v průběhu času z něj budeme mít velké zisky. Myslíme si, že je teď důležité pokračovat v růstu Instagramu a až přijde ten správný čas, budeme přemýšlet o reklamě.“

Instagram byl oblíbený i dlouho před tím, než ho Facebook v loňském roce koupil. Přesto je ze Zuckerbergova vyjádření jasné, co s populární aplikací pro fotografie a nyní i videa plánuje, aniž by odhalil nějaký časový rámec.

Většina uživatelů za reklamy není nijak zvlášť ráda, ale výměnou za bezplatnou službu je toleruje. Vlastně pokud jde o sociální sítě je reklamní model jedinou výdělečnou cestou, která je trvale úspěšná.

Dokážete si mezi všemi těmi fotkami představit reklamy?

Dokážete si mezi všemi těmi fotkami představit reklamy?

Ačkoliv se mluví o zaplacení poplatku pro přístup k některým sociálním sítím, k realizaci ještě nedošlo. Všichni by byli jistě velmi překvapeni, kdyby Facebook požadoval po uživatelích Instagramu platit za prémiové funkce, protože aplikace je již lídrem ve své kategorii. Růst Instagramu by se vlastně dal popsat slovem „fenomenální“. Minulý měsíc oznámil 16 miliard sdílených fotografií, 1 miliardu liků a 130 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

Zdroj: thenextweb.com, obrázek: ahaingroup.com

Komentáře

Nahoru