Byznys spuštěn díky virálnímu videu o první menstruaci

Byznys spuštěn díky virálnímu videu o první menstruaci

6 milionů zhlédnutí. Reklama na tampóny a první menstruaci. Úspěšný rozjezd podnikání. Že vám tyto věci nejdou dohromady? V tom případě čtěte dále tento článek, kde vám ukážeme video a osvětlíme vám celý kontext.

Mladá společnost HelloFlo se pokusila získat pozornost a zviditelnit se pomocí videa na Youtube. A podařilo se ji to. Jejich video totiž vyniká tím, že otevřeně a s humorem mluví o menstruaci, dokonce o té první.

HelloFlo je společnost, která nabízí každoměsíční posílání dámských intimních hygienických potřeb, s tím, že hlavně cílí na děvčata, které mají periodu poprvé. Kromě toho vždycky pošlou i nějakou pozornost v podobě nějaké sladkosti.

Ústřední postavou videa je 10 letá holčička, která je na táboře. Nikdo ji nemá rád a celkově byla odstrčená od kolektivu. Pak ale přišla její první perioda. V tu ránu se stála královnou tábora, protože začla rozdávat tampóny ostatním holkám a dávala jim instrukce.

Její „vláda“ nad táborem ale skončila, když ostatní holky objevily HelloFlo, kterým jim pravidelně ve správný posílal balíčky s tampony.

Majitelka firmy, Naama Bloom takový zájem nečekala. Říkala, že neočekávala ani 100 tisíc zhlédnutí. Poslední měsíc má tedy velké problémy s dopravou a zásobami, neboť toto video přitáhlo pozornost na její byznys.

A proč je tak úspěšné? Nabourává totiž společenské tabu vtipným způsobem. Rovněž toto video zapůsobilo na maminky blogerky, které podobné problémy řeší nebo budou řešit.

zdroj: mashable.com

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru