Catchbox, mikrofon, který můžete bez problémů hodit do publika a stále bude fungovat

Catchbox je hovořící předmět ve tvaru kostky se zabudovaným mikrofonem uvnitř. Tato kostka má za cíl skoncovat s nekonečnými monology na přednáškách a poskytnout větší možnost zapojit do diskuze i ostatní účastníky z publika. Účastníci mohou vyjádřit svůj názor a dát prostor někomu dalšímu pouhým hozením kostky. Toto inovativní a zároveň jednoduché řešení si získalo jak přednášející, tak i publikum.

Catchbox vytvořili tři kreativní mladíci, pocházející z Finska. Catchbox je unikátní už jen proto, že tento pojem pro házecí mikrofon ještě nikdo nezavedl. Dá se předpokládat, že každému dalšímu mikrofonu, který je přizpůsobený na házení přistane označení Catchbox.

Catchbox_team-photo

 

Mikrofon získal mezinárodní ocenění  „Red Dot design award“

Catchbox je mikrofon, který může přednášející jen tak hodit do publika. Podle autorů vzbuzuje tento mikrofon větší vůli vyjádřit svůj oproti klasickému mikrofonu. Tento mikrofon si také odnesl mezinárodní cenu „Red Dot design award“.

Dokonalost je stav, kdy už nemáte do produktu co přidat, ale ani z něho co odebrat. Kdokoliv kdo tento mikrofon chytí, musí do pár sekund zjistit, jak se vlastně používá.; uvedl CEO Timo Kauppila.

cb_10

Mladíci prvně chtěli vytvořit pouze aplikaci, která změní mobilní telefon diváka na mikrofon

Prvotní nápad byl ale poněkud úplně jiný. Původně měli mladíci vymyslet aplikaci, která by změnila mobilní telefon diváka na mikrofon. Nápad se nakonec změnil, prototypy byli umístěné do měkkých plyšových objektů všech tvarů a velikostí. První ohlasy byly většinou pozitivní, sem tam se objevila nějaká kritika, která pomohla vychytat všechny chyby. Když si první zákazníci začali kostku pronajímat za 50 euro, Kauppila okamžitě sedl do auta a osobně je doručoval.

Tuto kostku potkáte například na přednáškách společnosti TED nebo Google

Dnes po sobě lidi tyto mikrofony hází na organizovaných přednáškách společnosti TED nebo Google. Nejlepším trhem pro tuto měkkou kostku je samozřejmě Evropa a následně USA. V blízké době se chtějí mladíci prosadit i v Japonsku, Singapuru nebo Jižní Americe.

SS_20140609_IPA_Forum_2014_3310Zdroj: Goodnewsfinland

 

Komentáře

Nahoru