Tisková zpráva: Černá versus bílá. Jakou barvu mobilních telefonů uživatelé preferují a proč?

Nová značka mobilních telefonů Honor ve své anketě v zemích střední Evropy zjišťovala, kterou barvu mobilního telefonu uživatelé preferují. Dotázaní se rovněž podělili o názor, proč je pro ně bílá nebo naopak černá varianta tou pravou. Z ankety i z prodejních výsledků vlajkové lodi výrobce Honor 6 vyplynulo, že se těsná většina kloní ke konzervativní černé podobě.

Honor se na důvody, proč preferují tu, kterou barvu mobilního telefonu, ptal napříč zeměmi Visegradské čtyřky na sociální síti Facebook. Zde má značka k dnešnímu dni celkem přes 28.000 fanoušků.

Černá klasika

Početnější 58procentní skupina dotázaných se přiklonila k černé barvě mobilního telefonu. Černá je dle jejich názoru pro spotřební elektroniku tradičnější a univerzálnější. Příznivci černé barvy smartphonů argumentovali také praktičností – tmavá barva dle nich dokáže lépe zamaskovat případné nečistoty. Někteří uživatelé zmínili, že černé mobilní telefony působí luxusnějším dojmem.

Bílá elegance

Zastánců bílých smartphonů bylo mezi odpovídajícími 42 %. Argumentovali zejména subjektivně elegantnějším vzhledem. Lidé upřednostňující bílou barvu oceňují také originalitu oproti „záplavě“ černých telefonů na trhu. Lépe dle nich také vyniknou ozdobné a ovládací prvky přístrojů a kontrast černého vypnutého displeje oproti světlému tělu telefonu. Racionálně uvažující dotázaní si u bílých přístrojů cení nižší viditelnosti škrábanců a otisků prstů.

Prodejní čísla černá vs. bílá varianta

Honor na českém trhu prodává obě barevné varianty své vlajkové lodi, osmijádrového smartphonu Honor 6. Měsíc po zahájení prodejů exkluzivně v e-shopu Alza.cz si jeho černou variantu zakoupilo 62 % zákazníků, bílý Honor 6 vlastní 38 % nakupujících.

Štítky: , ,

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru