Černoch za korunu od Alzy i černý kořen od Rohlíku. Lidl podporují další firmy

Obchodní řetězec Lidl v aktuálním letáku propaguje pánskou módu na černošském modelu, což na sociálních sítích vyvolalo ostrou diskuzi. O tom jsme vás informovali už včera. Zatímco někteří obchodníka odsuzují, jiní ho zase podporují. Dokonce na vzniklou situaci začaly reagovat i další firmy, které se snaží Lidl podpořit.

Internetový obchod Alza.cz reaguje kampaní „Černoch za korunu“, přičemž nabízel jeden den digitální album hitů zpěváka Karla Černocha za pouhou korunu.

alza-lidl

Zdroj: Facebook

Internetový supermarket Rohlík.cz bojuje proti rasistickým narážkám na Lidl tím, že nabízí kilo černého kořenu za milion korun.

rohlik-lidl

Zdroj: Facebook

Dále se k nim přidal prodejce MT nábytek, který hlásá, že milujeme černý sporťák, černé oblečení i černý humor. A dodal, že stojí za obchodním řetězcem Lidl, který čelí návalu rasismu kvůli svému letáku.

Dokonce i Jägermeister prohlásil, že mu na barvě nesejde, a tak do své reklamy dal černého panáka.

jegermaister-lidl

Zdroj: Facebook

 

 

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru