Černoch za korunu od Alzy i černý kořen od Rohlíku. Lidl podporují další firmy
Obchodní řetězec Lidl v aktuálním letáku propaguje pánskou módu na černošském modelu, což na sociálních sítích vyvolalo ostrou diskuzi. O tom jsme vás informovali už včera. Zatímco někteří obchodníka odsuzují, jiní ho zase podporují. Dokonce na vzniklou situaci začaly reagovat i další firmy, které se snaží Lidl podpořit.
Internetový obchod Alza.cz reaguje kampaní „Černoch za korunu“, přičemž nabízel jeden den digitální album hitů zpěváka Karla Černocha za pouhou korunu.
Internetový supermarket Rohlík.cz bojuje proti rasistickým narážkám na Lidl tím, že nabízí kilo černého kořenu za milion korun.
Dále se k nim přidal prodejce MT nábytek, který hlásá, že milujeme černý sporťák, černé oblečení i černý humor. A dodal, že stojí za obchodním řetězcem Lidl, který čelí návalu rasismu kvůli svému letáku.
Dokonce i Jägermeister prohlásil, že mu na barvě nesejde, a tak do své reklamy dal černého panáka.
Komentáře