Česká aplikace vyřeší problém s uživateli, kteří blokují reklamu
Blokování reklam prostřednictví nástroje AdBlock způsobuje provozovatelům webových stránek, jež vydělávají na reklamách, velké finanční ztráty. Měsíčně AdBlock používá 200 milionů uživatelů na stolních počítačích a meziročně toto číslo stoupá o 50 %, což je alarmující.
Český projekt NeuronAD bojuje proti blokování reklam. Revoluční aplikace dokáže obejít nejen již zmíněný AdBlock, ale také nástroj Content Blocker v iOS 9. Provozovatelé webových stránek mohou s projektem NeuronAD zobrazit reklamy i uživatelům používající různé formy blokace reklam.
„Jedná se o serverovou technologii a poradíme si se všemi typy blokátorů. Testujeme především na AdBlock Plus a uBlock, nicméně nástroj je účinný i proti dalším formám blokace reklam. Je to trochu jako souboj kočky a myši. Naším hlavním úkolem je být vždy několik kroků v předstihu,“ říká zakladatel projektu Karel Javůrek.
V neposlední řadě betaverze aplikace zobrazuje statistiky o uživatelích, jež blokují reklamy, a statistiky o reálném zobrazení reklam. Aplikace je kompatibilní s redakčními systémy typu WordPress.
Komentáře