Česká cestovní kancelář láká na destinace bez uprchlíků, v Maďarsku běžence poučují billboardy

Nejžhavějším tématem posledních týdnů jsou uprchlíci, kteří země rozdělují na dvě skupiny – na ty, kteří jsou proti jejich přijetí a na ty, kteří jsou pro. V souvislosti s touto tematikou se objevují různé reklamy a kampaně. V Maďarsku začátkem června vypukla billboardová válka, která přinesla reklamní poutače s maďarskými texty poučující běžence, jak se v zemi chovat. A Česká republika nezůstává pozadu. Cestovní kancelář Afrodita láká zase na klidné destinace bez invaze uprchlíků.  

Maďarsko plné billboardu poučující uprchlíky

madarsko

Pokud přijdeš do Maďarska, nemůžeš vzít práci Maďarům.

Vláda premiéra Viktora Orbána si objednala celkem 333 billboardů, které hlásají: „Pokud přijdeš do Maďarska, nemůžeš vzít práci Maďarům!“ nebo „Pokud přijdeš do Maďarska, musíš ctít naši kulturu!“. Levicová opozice však vybízí ke strhání těchto plakátů. Nicméně policie dostala příkaz billboardy hlídat a zabránit jejich poškození.

Přesto aktivisté poškozují plakáty, ať už strhávají nebo přemalovávají, a potom na sociálních sítích informují, kde již plakáty poškodili.

V Česku cestovka láká turisty na destinace bez uprchlíků

ck afrodita

Klidné destinace bez invaze uprchlíků

Toto téma nenechává chladné ani české podnikatele a firmy. Cestovní kancelář Afrodita jako své motto na letošní léto uvedla: „Klidné destinace bez invaze uprchlíků“. Nejenže si tímto gestem získá pozornost, ale také chce přimět české turisty cestovat bez střetu s běženci. Cestovní kancelář se pravděpodobně obává, že čeští turisté raději v takové situaci omezí letošní letní dovolenou a zůstanou v tuzemsku. Ale zřejmě s CK Afroditou se bát nemusí.

Zdroj: US News / CK Afrodita

Komentáře

Nahoru