Česká módní značka spustila na Instagramu originální kampaň

Česká módní značka spustila na Instagramu originální kampaň

V množství firem, které působí na českém trhu se ne každý vyzná, a tak si představte, jak je těžké s novou firmou prorazit. Kvůli konkurenci je stále těžší zaujmout zákazníky a dokázat jim, že je vaše firma lepší, než ty ostatní. Nejprve se musíte dostat lidem do povědomí, každý člověk může být vaším potencionálním zákazníkem. Ale jak to udělat? Jednoduče přes sociální sítě, na kterých tráví tisíce lidí tisíce hodin.

Zakladatelé české oděvní značky s názvem FRESHJAM si tak dlouho lámali hlavu nad tím, jak se odlišit, že dostali geniální nápad. Na svém Instagramu spustili novou kampaň. Na každém nově vzniklém příspěvku budou prvky Instagramu. Na první pohled se zdá, že Instagram změnil formát stránky nebo, že modelka stojí před samotnou fotografií. Vtip je v tom, že se jedná pouze o úpravu běžného příspěvku v obvyklém formátu. Jde o pouhou imitaci prvků Instagramu, což je důvtipné a velmi kreativní. “Jsme noví, mladí, máme velké ambice a snažíme se na vše jít tak trochu jinak a originálně, ať už je to styl potisku triček nebo právě reklama,” říká zakladatel značky FRESHJAM Viktor Hanáček.

freshjam-marketing-2

Proč právě Instagram?

Instagram si zvolili díky možnosti Facebook reklamy cílit jen na Instagramovou síť, kdy vzhledem k absenci plnohodnotné verze pro běžné počítače nebo tablety se všem zobrazuje takřka stejné rozhraní. Právě to značce dalo k dispozici zajímavou možnost využít prvků Instagram aplikace a zakomponovat je do reklam.

Správci Facebooku neměli problém reklamu s touto kampaní schválit, došlo k tomu takřka ihned. Ve feedu se zobrazují a jediný šrám je klasicky text v grafice, který Facebook v reklamách nerad vidí jak ve své síti, tak v té Instagramové.

O FRESHJAM

Freshjam je český online magazín životního stylu a ke konci minulého roku se pustili i do navrhování a tvorby vlastního oblečení. Spolu s reklamou v Instagram Stories a na YouTube tímto cílí na mladé lidi 19-35 let.

Na kampaň se můžete podívat na jejich instagramovém profilu. Potenciál k velkému úspěchu mají opravdu velký. Je to jen začátek

Zdroj, text/foto: freshjam.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru