Český designér vytvořil netradiční kampaň. Obaly jídla vám řeknou, co skutečně jíte
Ve složení některých potravin se nachází ne příliš zdravé suroviny, přičemž většinou ani netušíte, co ve skutečnosti kupujete. Touto problematikou se začal zabývat český designér Michal Drapák, který vytvořil pozoruhodnou kampaň.
Obchody se snaží prodat co nejvíce produktů ze svého sortimentu. Aniž byste si přečetli složení, vhodíte potraviny do košíku, protože je u nich napsáno, že jsou ve slevě. Ale jak byste reagovali na obaly od potravin, které by byly navrhnuté tak, že by na nich bylo napsané přesně to, z čeho se skládají?
Michal Drapák, český designér, má 33 let. Rozhodl se vytvořit design obalů, které pravdivě popisují to, co se pod obalem skrývá. Jeho cílem nebylo poškodit výrobce, ale pouze upozornit lidi na to, co kupují.
Zdroj: Interez
Komentáře