Český designér vytvořil netradiční kampaň. Obaly jídla vám řeknou, co skutečně jíte

Ve složení některých potravin se nachází ne příliš zdravé suroviny, přičemž většinou ani netušíte, co ve skutečnosti kupujete. Touto problematikou se začal zabývat český designér Michal Drapák, který vytvořil pozoruhodnou kampaň.

Obchody se snaží prodat co nejvíce produktů ze svého sortimentu. Aniž byste si přečetli složení, vhodíte potraviny do košíku, protože je u nich napsáno, že jsou ve slevě. Ale jak byste reagovali na obaly od potravin, které by byly navrhnuté tak, že by na nich bylo napsané přesně to, z čeho se skládají?

Michal Drapák, český designér, má 33 let. Rozhodl se vytvořit design obalů, které pravdivě popisují to, co se pod obalem skrývá. Jeho cílem nebylo poškodit výrobce, ale pouze upozornit lidi na to, co kupují.

obal01

Zdroj: Facebook

obal02

Zdroj: Facebook

obal03

Zdroj: Facebook

obal04

Zdroj: Facebook

obal05

Zdroj: Facebook

obal06

Zdroj: Facebook

obal07

Zdroj: Facebook

obal08

Zdroj: Facebook

obal09

Zdroj: Facebook

Zdroj: Interez

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru