Český Facebook: Září v číslech

Český Facebook: Září v číslech

Zajímá vás, které značky mají na Facebooku nejvíce českých fanoušků? Která média se mohou chlubit největší podporou? Kdo se může chlubit nejvyšší metrikou Engagement Rate u svých příspěvků? Tak právě takovéto statistiky dali dohromady na www.socialbakers.com. Vztahují se tedy na měsíc září, ale ani dneska nebudou čísla až tolik rozdílná. A my se na ně podíváme pěkně zblízka. Výsledky vás totiž nejednou překvapí.

Top 10 značek podle počtu českých fanoušků

Pořadí Logo Značka Fanoušci Fanoušci v Česku % českých fanoušků
1. brigady Brigády 496 788 351 557 70,8%
2. milujemMasaze Milujem masáž 446 189 265 158 59,4%
3. xparfemy Xparfemy.cz – exclusive essential 355 086 260 411 73,3%
4. slevoma Slevomat 287 948 256 480 89,1%
5. cocacola Coca-Cola 73 325 952 250 922 0,3%
6. redbull Red Bull 40 236 320 249 931 0,6%
7. updateSlovakia Update Slovakia s.r.o. 521 861 246 575 47,2%
8. kofola Kofola 398 020 233 986 58,8%
9. monsterEnergy Monster Energy 23 622 611 228 748 1,0%
10. samsungCzSk Samsung Česko a Slovensko 404 407 216 790 53,6%

Top 10 médií podle počtu českých fanoušků

Pořadí Logo Médium Fanoušci Fanoušci v Česku % českých fanoušků
1. evropa2 EVROPA 2 305 811 269 468 88,1%
2. primaCool Prima COOL 286 568 250 027 87,2%
3. ocko Óčko 335 689 232 379 69,2%
4. evropa2ranniShow EVROPA 2 – Ranní show 199 516 182 909 91,7%
5. nova TV Nova (oficiální) 172 291 155 475 90,2%
6. ct24 ČT 24 87 916 81 168 92,3%
7. jpm JenProMuze.cz 93 774 76 641 81,7%
8. stoPlusJedna Časopis 100+1 90 998 69 252 76,1%
9. Bravo Bravo 124 039 63 496 51,2%
10. Playboy Playboy 9 950 355 62 039 0,6%

Top 10 značek podle Engagement Rate příspěvků

Pořadí Logo Značka Měsíční změna ER Engagement Rate
1. skoda ŠKODA Česká republika + 52% 1,57%
2. estranky eStránky.cz + 18 814% 1,52%
3. mixit MIXIT.cz – NAMÍCHEJ SI SVOJE MÜSLI + 88% 1,42%
4. minonky Miňonky + 860% 1,26%
5. kofila Kofila + 6% 1,15%

Úspěšné příspěvky

lidlSdileni

bilekven

dameJidlo

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru