Tisková zpráva: Český florbal má novou internetovou platformu – Play Blue.

Volkswagen je partnerem českého florbalu a rozhodl se tento sport podpořit novým webem Play Blue. (www.playblue.cz). Web bude po celý rok nabízet uživatelům a fandům florbalu soutěže, ankety, či zážitkové balíčky.

Není to první web podporující sport, značka Volkswagen má na kontě velice úspěšný projekt na podporu běžců Run Blue., v rámci něhož se v autosalonech Volkswagen běhalo na běžeckých trenažérech pro dobrou věc. Oba sportovně zaměřené weby realizovala internetová agentura FG Forrest.

„Spolupráci s FG Forrest na obou projektech hodnotíme velice kladně. Vše běželo hladce a jsme velice rádi, že nový ročník florbalové extraligy startujeme s novým webem a novými akcemi. Slibujeme si od toho větší počet fanoušků tohoto skvělého kolektivního sportu a stejný úspěch, jako měl Run Blue.“ Hodnotí projekt Jan Čermák z oddělení marketingové komunikace značky Volkswagen.

Největším lákadlem na webu je možnost hlasovat pro nejlepšího hráče každého extraligového zápasu v rámci titulu Extrahero. Týmy mužské i ženské florbalové extraligy budou také motivovány hrát čistě díky Ceně Play Blue. Tato cena bude udělena po skončení základní části soutěže, a to týmu s nejnižším počtem trestných minut. Aktuální pořadí žebříčku i přehled Extrahero, včetně nového hlasování, je na stránkách www.playblue.cz.

FG Forrest, a.s. je internetovou agenturou založenou v roce 1996.

Navrhuje optimální využití digitálních médií a kompletně realizuje zejména webové prezentace, intranety a e-shopy. Vlastní produkce, profesionální přístup, redakční systém Edee CMS a prokazatelné přínosy jsou důvody, proč vybrat za partnera FG Forrest. Mezi dlouhodobé klienty patří Skupina ČEZ, McDonald’s, Komerční banka, AC Sparta Praha nebo Kancelář prezidenta republiky.

 

Štítky: , ,

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru