Forbes.cz dosáhl výdělku v řádech milionů korun – z reklam

Forbes.cz dosáhl výdělku v řádech milionů korun – z reklam

Jeden z nejúspěšnějších českých byznysových magazínů vydělává na reklamě miliony korun. Majitelé tvrdí, že částka stále poroste.

Internetový magazín Forbes.cz,  který spustil vydavatel časopisu Forbes, se stal úspěšnou investicí. Od svého založení v říjnu 2014 navýšil svoji návštěvnost téměř na dvojnásobek a v únoru 2015 tak dosáhl celkového počtu 250 tisíc uživatelů s více než 850 tisíci zobrazeními stránky. To je o 40% více než majitelé předpokládali. Podle serveru NetMonitor ale čísla, které přináší Google Analytics, nejsou přesné.

Internetový magazín Forbes.cz se na začátku tohoto roku přidal do oficiálního měření českého internetu.

 

Forbes_vyvoj

Zdroj: mediaguru.cz

Nejčtenější články webu jsou pak tyto: Michael Kors má problém s kabelkami: prodalo se jich moc, 10 profesí, které by už brzy mohly přestat existovat, Pan Tank Ono. Proč u něj tankujete levněji a jak udělat z nuly 35 pump.

Jediným zdrojem příjmů tohoto magazínu jsou pouze reklamní prostory. Posle spolumajitele Petra Šimůnka se přijmy z reklam pohybují v řádech statisíců. Některé úspěšné měsíce přinesli částku blížící se milionu. „Za rok bychom mohli na webu utržit 5-10 mil. korun,” říká Šimůnek.

Pro Forbes.cz bude i nadále hlavním zdrojem příjmů reklama. V průběhu roku ale chystají několik návazných funkcí, které by měly být zpoplatněny. Jejich uvedení do provozu proběhne v letošním roce. Forbes.cz slibuje navíc i některé další vylepšení a posílení týmu.

 Zdroj: mediaguru.cz

Mladý redaktor, který chce poskytnou svým čtenářům kvalitní obsah a zajímavé čtení. Zapálený programátor a hráč, který má v oblibě .NET a Linux. Dychtivý čtenář knih a milovník čínského jídla. Twitter → @jarekpetrik

Komentáře

Nahoru