Český rozhlas má nové logo a vizuální styl. Stálo to „jen“ 2,2 milionu korun

Logo se mění po sedmnácti letech spolu s novým videospotem, které ve zkráceném čase představuje všechny stanice Českého rozhlas. Celá sranda vyšla na 2,2 milionu korun. Kompletně nový vizuální styl připravilo studio Marvil na základě vyhraného tendru. Jestli je to moc nebo málo za jedno písmeno R, posuďte sami.


Komentáře

  •  2,2 mil. korun není jen za písmeno R…. korporátní styl ČRo je velmi rozsáhlý.. spoustu stanic, tiskoviny atd… písmeno R na mě nejdříve působilo až moc jednoduše, ale po shlédnutí spotu, kde lze vidět funkčnost loga v celém CI, jsem změnil názor… Písmeno je jednoduché, ale vyvážené… překlenutí v písmenu mezi obloučkem a nožičkou působí velmi dobře a logo je obstojné i samo o sobě… logo samotné nesoloví tolik, jako celé prostředí ČRO, včetně aplikace loga… podle mě velmi silné a funkční CI, nicméně souhlasím s tím, že logo by mohlo být více propracované – otázkou je, jak by to dopadlo… logem ale určitě nic nezkazili… zjišťuji, že jednoduchá vekrotová loga se opět vrací do módy :))

  • a rozhodně se mi víc líbí, když se za logo zaplatí 2,2 mega, než 2,2 tisíc ;)

    • Owar

       V clanku je tusim napsano, ze to vse stalo 2,2 mio. Jestli je to moc nebo malo, at posoudi jini. Ja jen zatim moc kladnych ohlasu na zmenu CI u CT nevidel ze strany grafiku. Dovedu si nicmene predstavit, ze celou zmenu CI mel na starosti jeden az dva lidi, jejichz plat rozhodne nedosahoval ani pul mega. No a druha vec – skutecne bylo vsechno tohle treba? Potrebuje Cesky rozhlas tak nutne zmenu CI, kdyz za tyto penize si to nedovoli ani soukrome firmy?

Nahoru