Tisková zpráva: Čeští chovatelé mohou využít výhod pravidelných zásilek

V českých online obchodech se v poslední době zabydluje nová služba, jejímž cílem je ušetřit věrným zákazníkům nejen peníze, ale také čas a starosti. Jedná se o pravidelné zasílání objednávek, kdy se klient v obchodě zaregistruje a v ním stanovených frekvencích se může těšit na novou zásilku se zbožím, které si vybral sám nebo balíček, jenž pro něj připravil eshop. Využít ji nyní mohou i čeští chovatelé.

Inspiraci k zavedení nové služby našli čeští obchodníci v zahraničí, zejména v USA, kde už systém několik let funguje a získal na oblibě. S nabídkou pravidelných zásilek jako první přišli prodejci kosmetiky a spodního prádla, ale systém si velmi brzy našel své zastánce i v dalších odvětvích online trhu.

Takže zatímco u nás jsou možnosti pravidelných zásilek poněkud omezené, za hranicemi je běžné tímto způsobem nakupovat nejen zmíněnou kosmetiku, spodní prádlo, ale také bytové doplňky, knihy, potraviny, či chovatelské potřeby. Právě poslední zmíněná oblast se mezi zákazníky v zahraničí těší opravdu velkému zájmu. Svědčí o tom hospodářský výsledek americké firmy PetFlow.com, jejíž obrat stále roste.

Firma PetFlow.com začala fungovat v roce 2010, a zatímco ze začátku byl její zisk zanedbatelný, v loňském roce podnik svým majitelům vydělal úctyhodných 39 milionů dolarů a do letošního roku vstoupila firma s cílem pokořit hranici 50 milionů dolarů. Za úspěchem této společnosti stojí dlouholeté zkušenosti z online marketingu jejich obou zakladatelů Joe Speisera and Alexe Zhardanovského, kteří jednoduše využili pověstnou díru na trhu.

Obdobné skuliny se rozhodli využít také majitelé české služby Pesklub.cz, jenž své služby nabízí od jara letošního roku a zákazníkům slibuje efektivnější online nakupování krmiv pro psy a kočky, a samozřejmě i veškerých chovatelských potřeb.

„Sami jsme majitelé psů a koček a dobře víme, že přes širokou nabídku v obchodech nemusí být nákup krmiv a dalších chovatelských potřeb jednoduchou záležitostí, proto chceme českým zákazníkům nabídnout praktickou službu, kterou opravdu ocení. Pro všechny chovatele máme připraven nejen široký sortiment zboží, ale rádi bychom jim ušetřili čas a peníze a nabídli možnost pravidelných zásilek,“ říká Jaroslav Stuchlík, jeden ze zakladatelů Pesklub.cz.

Systém je jednoduchý. V první objednávce má zákazník možnost zvolit si frekvenci pro dodání každé další objednávky. Týden před jím zvoleným termínem mu vždy přijde email, v němž může objednávku jednoduše potvrdit, upravit nebo odmítnout.

„Díky pravidelným objednávkám našim zákazníkům odpadne nutnost opět a znovu vyplňovat stále stejné údaje. Navíc jsme schopni věrným kupujícím nabídnout lepší ceny než ostatní obchody a eshopy,“ dodává majitel Pesklub.cz.

Na hodnocení je sice ještě brzy, nicméně se zdá, že čeští chovatelé, stejně jako lidé v zahraničí, kvitují možnost pravidelných zásilek s povděkem.

„Jsme velmi rádi, že lidé, na službu, kterou jsme českému trhu letos představili, reagují pozitivně. Objednávek i nově registrovaných zákazníků den co den přibývá,“ dodal na závěr Stuchlík.

Informace pro novináře:

PESKLUB.CZ je česká zásilková služba, jenž má pro majitele psů a koček připraveno široké množství zboží, počínaje granulemi, přes pamlsky, hračky, až po veterinární přípravky. Od svého spuštění, tedy od jara roku 2014 nabízí registrovaným zákazníkům unikátní systém pravidelných zásilek, s cílem ušetřit lidem čas i peníze a částečně na svá bedra převzít starost o jejich mazlíčky.

KONTAKT PRO MÉDIA:

Jméno: Jaroslav Stuchlík

Tel: 724 925 738

Email: jaroslav.stuchlik@pesklub.cz

Web: http://www.pesklub.cz

Zdroj: ČTK/Protext

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru