Cestovatelský portál pro firmy Mojeletuška.cz zahájil v novém kabátu zkušební provoz

Společnost Asiana, která stojí za cestovatelským portálem Letuška.cz, představuje novou verzi portálu pro rezervace letenek Mojeletuška.cz určeného pro firemní klientelu. Získává spoustu zajímavých funkcí včetně responzivního designu. V porovnání s klasickou Letuškou.cz má zohledněné smluvní podmínky, speciální ceny a firemní programy leteckých společností. Dokonce si mohou firmy nastavit cestovní parametry na míru.

Online rezervační nástroj pro firemní zákazníky pracuje na globálním distribučním systému AMADEUS. Ačkoliv byl spuštěn už koncem loňského roku, jednalo se pouze o testovací provoz, jehož se zúčastnilo pět současných klientů korporace Asiana. Aplikace je nyní k dispozici dalším padesáti středním a větším firmám a státním institucím, jimž Asiana připravila i školení a workshopy.

mojeletuska

Zdroj: Mojeletuška.cz

Cestovatelský portál Mojeletuška.cz umožňuje individuální nastavení cestovní politiky jak pro lety, tak i hotely. Dokonce se dají nastavit i služby, jako jsou pojištění, parkování na letišti a další.

„Oblíbeným se stává kalendářový přehled, ve kterém travel manažer okamžitě vidí, kdy a kde jsou cestující, a může si zároveň na jednom místě prohlížet všechny detaily cesty,“ řekl Josef Trejbal, ředitel portálu Letuška.cz.

Uživatelé budou mít veškeré náklady pod kontrolou, neboť dochází k průběžnému sledování cen, podávání informací o levnějších dostupných letech a schvalování víceúrovňovým procesem. A responzivní design zajišťuje přístup i přes chytré telefony.

Zdroj: Tisková zpráva

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru