Chevrolet využil pro reklamu nápad novin z Harryho Pottera

Pamatujete na noviny z Harryho Pottera? Byly v nich pohyblivé obrázky. A vypadá to, že video v papírových novinách je v dnešní záplavě reklamy jedinou šancí, jak zaujmout zákazníky. Pohyblivých reklam totiž využívá stále více firem. Ne neustále, protože přece jenom je to finančně náročné, ale občas se taková zmínka objeví. A v nedávné době se přidal Chevrolet.

Společnost nedávno koupila reklamní prostor ve dvou časopisech – Popular Mechanics a Esquire. Jaké asi bude překvapení čtenářů, až budou časopisem listovat a na určité stránce se jim automaticky začne přehrávat video s novým modelem Chevrolet Colorado? Reklama se totiž nachází v květnovém vydání, takže se jí 10 000 předplatitelů teprve dočká.

„Měli jsme pár skvělých videí, které jsme vytvořili pro Chevrolet Colorado 2015 a řekli jsme si, proč ne… proč neumístit video do tištěné podoby,“ vysvětlil Ad Age Jill Mida, manažer Chevrolet Truck Advertising.

Bude to asi dost drahé

Celkem 20 000 lidí si předplatilo výše uvedené magazíny, ale Chervolet si z databáze předplatitelů vybral jen polovinu. Užívat si skvělou reklamu budou moci jen ti vyvolení.

Společnost sice nezveřejnila, na kolik peněz taková reklama přijde, ale soudě podle toho, že se zaměřila jen na konkrétní zákazníky, můžeme soudit, že to bude hodně peněz.

„Přístroj je samozřejmě dražší,“ komentoval to Mida.

Podívejte se, jak mechanismus displeje v časopise vypadá:

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru