Click2Call: Sklik přichází s novou funkcí pro mobilní reklamy

Sklik.cz přichází s novou funkcí, která zpestří inzeráty na mobilních telefonech. Funkce zvaná Click2Call zobrazí tlačítko pro přímé volání. Podobnou funkci nabízí už dlouho také systém Google AdWords.  

Inzeráty můžete obohatit o tlačítko pro volání. Když inzerenta zaujme vaše reklama, může vás okamžitě kontaktovat telefonicky přímým odkazem z daného inzerátu. Kliknutím na příslušné tlačítko se začne vytáčet vaše telefonní číslo, které zadáte při vytváření reklamní kampaně. Nespornou výhodou je, že potenciální zákazník vás kontaktuje, aniž by musel zdlouhavě vyhledávat kontakt na vašich webových stránkách.

Přímé volání zajišťuje snadnou komunikaci mezi vámi a vašimi zákazníky. Současně využitím této funkce zvýšíte proklikovost inzerátů o 10 %. Sklik.cz aktuálně testuje několik grafických variant tlačítka pro volání.

c2c_hledani

Jedna z grafických variant, jak by tlačítko pro volání mohlo vypadat.

Jak nastavit tlačítko pro volání?

Pro nastavení tlačítka pro volání stačí v editaci kampaně vyplnit nové políčko pro vložení devítimístného telefonního čísla. Předvolba je pevně stanovená pro Českou republiku. Jakmile vložíte telefonní číslo ve správném tvaru, zobrazí se u inzerátů dané kampaně tlačítko Click2Call.

c2c_nastaveni

Nastavení tlačítka pro volání Click2Call

Zdroj / Foto: Blog Sklik

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru