Co lidé nejvíce retweetují?

Co lidé nejvíce retweetují?

O čem tweetovat, aby to lidi zajímalo? Věřte, že totiž existují určité typy tweetů, které dosahují lepších výsledků než jiné. Tak se na ně pojďme podívat, abyste věděli, jak přilákat více followerů a jak se stát na Twitteru o něco slavnějším.

1. Aktuální zprávy

Twitter je rozhodně sociální sítí, na které se jako první dozvíte o všech zlomových novinkách. Stále více a více lidí používá Twitter proto, aby se rychle dozvěděli, co se děje, a aby mohli být první, kdo o tom bude informovat své followery.

2. Tweety s obrázky

Uživatelé Twitteru milují obrázky. Výzkum Dana Zarrella ukázal, že tweety s obrázkem mají o 94 % větší pravděpodobnost, že je bude někdo retweetovat.

Nicméně prý to neplatí u příspěvků, které odkazují na fotky z Instagramu nebo Facebooku. Tam je účinek přesně opačný.

3. Tweety s fakty a čísly

Lidé rádi retweetují zajímavé fakty a čísla. To souvisí především s povahou Twitteru – není tolik jako Facebook využíván pro předvádění se, spíš na něm lidé hledají informace.

Plus je také v tom, že tweet může mít délku pouze 140 znaků. Tím se zajistí, že nebude příliš dlouhý a lidé si neřeknou, že je zbytečné ho číst. Krátké fakty prostě zaujmou. O délce se ale ještě budeme bavit.

4. Tweety s přiměřenou délkou

Tweeteři nemají rádi tweety, které jsou moc dlouhé. Stejně tak se jim ale nelíbí ty, které jsou příliš krátké. Ideální je prý délka mezi 100 až 115 znaky.

length-on-retweets

5. Tweety s výzvou k akci

Podle Dana Zarella lidé reagují na sociální výzvy k akci. Tweety, které obsahují frázi „prosím retweetujte“ jsou prý retweetovány nejvíce.

6. Návody a tipy

Lidé budou raději retweetovat informace, které jsou pro ně přínosné. Pak očekávají, že budou přínosné i pro jejich followery. Takže tipy, triky, návody – tohle všechno se hodně retweetuje.

7. Vtipné tweety

Unikátní a vtipný obsah je na Twitteru snad tím nejoblíbenějším. K tomu není co dodat. Jen snad to, že toho často využívají i různé firmy. Když svoje produkty zabalí do nějakého vtipného tweetu, mají hned jistou reklamu, která se bude rychle šířit.

A ještě jeden takový malý tip na závěr. Stejně je to všechno o tom, abyste mezi výše uvedenými tipy tweetů udržovali rovnováhu. Netweetujte pořád jenom novinky nebo vtipy. Opravdovým klíčem k twitterové popularitě je jejich kombinace.

Zdroj: The Next Web

Komentáře

Nahoru