Co to je backlight?

Backlight je outdoorová reklama billboardového typu.  Jeho velikost odpovídá bigboardu, liší se ale v tom, že je zevnitř prosvětlený. Rozměrově jde nejčastěji o nosiče ve velikosti 9,6m x 3,6m a 12,8m x 4,8m.

Na  backlightu bývají umístěny výrazné obrázkové prvky s jednoduchými slogany. Tyto reklamní plochy jsou stejně jako billboardy umístěny zejména podél frekventovaných silnic a dálnic,na nádražích, atd.

Hlavní výhodou backlightu oproti jiným outdoorovým reklamám je jejich velká viditelnost i v nočních hodinách díky osvětlení. Pro lepší efekt, lze u většiny backlightů podsvítit jak celou plochu, tak jen její vybrané segmenty. Navíc podle potřeb a přání klienta v optimálních intervalech zvýrání logo, slogany či jiné prvky.

Na  backlightu bývají umístěny výrazné obrázkové prvky s jednoduchými slogany. Tyto reklamní plochy jsou stejně jako billboardy umístěny zejména podél frekventovaných silnic a dálnic, na nádražích, atd.

billboard

U většiny backlightů podsvítit jak celou plochu, tak jen její vybrané segmenty.

Výhody outdoorové reklamy:

Jelikož se billboardové reklamy dávají minimálně na dva týdny,  lidé, kteří okolo nich chodí jim jsou vystaveni dlouho a potkávají se s nimi většinou  dvakrát denně To způsobuje vysokou četnost zásahu reklamním sdělením. Jelikož právě opakování je základem budování povědomí o značce, hodí se venkovní reklama pro budování povědomí o značce v širokých cílových skupinách.

Na rozdíl od multimediální reklamy venkovní reklamu nelze vypnout.  Outdoorová kampaň tedy působí bez ohledu na vůli příjemce.

Další výhodou je  geografická flexibilitaPronájem billboardu vybírat plochy v blízkosti  místu prodeje.

 

Mezi hlavní nevýhodu je nutné zmínit, že kolemjdoucí mají  jen krátkou chvilku na to, aby si prohlédli a přečetli jejich obsah.

 

 

 

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru