Co to je bigboard?
Bigboard je outdoorová reklamní plocha, která je obvykle umístěna poblíž hlavních dopravních cest a na frekventovaných místech. Jeho nejtypičtější velikost je 9,6 x 3,6 metrů.
Na této ploše bývají umístěny výrazné obrázkové prvky s jednoduchými slogany. Billboardy jsou umístěny zejména podél frekventovaných silnic a dálnic,na nádražích, poblíž velkých obchodních center, atd.
Bigboard se oproti klasickému billbordu liší téměř dvojnásobným rozměrem. Pokud budete chtít reklamu ještě výraznější, můžete ji umístit na megaboard, který se skládá ze dvou bigboardů.
Výhody outdoorové reklamy:
- Jelikož se reklamní billboardy dávají minimálně na dva týdny, lidé, kteří okolo nich chodí jim jsou vystaveni dlouho a potkávají se s nimi většinou dvakrát denně To způsobuje vysokou četnost zásahu reklamním sdělením. Jelikož právě opakování je základem budování povědomí o značce, hodí se venkovní reklama pro budování povědomí o značce v širokých cílových skupinách.
- Na rozdíl od multimediální reklamy venkovní reklamu nelze vypnout. Outdoorová kampaň tedy působí bez ohledu na vůli příjemce.
- Další výhodou je geografická flexibilita. Pronájem billboardu vybírat plochy v blízkosti místu prodeje.
Mezi hlavní nevýhodu je nutné zmínit, že kolemjdoucí mají jen krátkou chvilku na to, aby si prohlédli a přečetli jejich obsah.
Druhy billboardů:
- statický
- billboard s proměnlivou plochou
- digitální
- mobilní
Komentáře