Dnes vyšlo 1 článků

Coca-Cola na sebe upozorňuje celosvětovou kampaní Taste the Feeling

Možná jste už stihli všimnout billboardů či reklam, které zobrazují zamilované páry popíjející sklenici Coca-Cola. Vězte, že se jedná o globální kampaň tohoto nápojového giganta, která běží už od konce ledna. Pojďme si o ní povědět něco více.

Coca-Cola tuto celosvětovou kampaň nazvala „Taste the Feeling“, v češtině znějící jako „Ochutnej ten pocit“ a využívá v ní marketingovou strategii zvanou „One Brand“. Její snahou je pokrýt produkty Coca-Cola, Coca-Cola Zero a Coca-Cola light pod jednu značku.

Hlavním motivem kampaně je radost z každodenních okamžiků

Jak už samotný název kampaně napovídá, celý koncept je zaměřen na každodenní okamžiky, při kterých si účastníci mohou vybrat nápoj dle své chuti nebo svého životního vyznání. „Každý den miliony lidí na celém světě sáhnou po ledově vychlazeném nápoji Coca-Cola,“ sdělil v tiskové zprávě marketingový ředitel Marcos de Quinto a vysvětluje, proč zvolili tuto metodu: „Nový přístup využije sílu značky Coca-Cola u všech produktů, které tuto ochrannou známku používají, aby zdůraznil náš závazek dát zákazníkům velkou možnost výběru.“

V reklamě tak můžeme například vidět zamilovaný pár na svém prvním rande popíjející sklenici Coca-Cola nebo pohlednou číšnici roznášející sklenice od této nápojové společnosti číslo jedna. Kampaň se tak snaží dostat své produkty více mezi spotřebitele, kteří se s ní díky všedním situacím lépe ztotožní. Co bychom mohli reklamě vytknout? Spoty sice působí svěže a pozitivně, nicméně jim chybí hlubší nástavba, která by spotřebiteli vnutila silnější emoci.

Kampaň bude mít globální dosah

Kampaň spojují výrazné symboly jako je ikonická sklenice, červený kruh a jednotný styl písma. Nápojový gigant připravil 10 televizních reklam od renomovaných agentur jako jsou Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo a Ogilvy & Mather New York. V zásobě má také 100 vizuálů nesoucí se v duchu „Taste the Feeling“.

O tom jak je kampaň nepřehlédnutelná se mohou přesvědčit i návštěvníci ostravského obchodního centra Nová Karolina, ve které je umístěna velkoformátová plocha o velikosti 320 m2. Viz obrázek níže.

foto_plocha_2

Taste the Feeling v Ostravě. Autor: Ida Křížová

Důležitým prvkem kampaně je její soundtrack ze stejnojmenným názvem „Taste the Feeling“. Píseň pochází z dílny slavného producenta Avicii, přičemž o vokály se postaral zpěvák Conrad Sewell. Píseň bude také hymnou letošního fotbalového šampionátu EURO 2016 a olympijských her v Riu.

V digitálním prostředí si budou uživatelé moct vyzkoušet aplikace určené k tvorbě populárních GIFů vystřižených z jednotlivých scének v reklamních spotech.

5

1

3

Taste the Feeling 9

Zdroj: Coca-colacompany.com

Student ekonomické fakulty a junior konzultant internetového marketingu v agentuře AdVisio. S velikou zálibou sleduje novinky ze světa technologií, reklamy, e-commerce nebo veřejného dění. Twitter: @petrkonicek

Komentáře

Nahoru