Coca Cola spojila Facebook s realitou.

Coca Cola spojila Facebook s realitou.

Coca Cola Village, zábavný park, kde světoznámá nápojářská firma rozmístila své zařízení se skutečným tlačítkem Like. Návštěvníci, kteří jsou vybaveni speciálním náramkem, se tak mohou o své zážitky podělit přímo z místa s ostatními na Facebooku.

S nápadem a unikátním řešením přišla jedna marketingová společnost z Izraele, firma E-dologic. Unikátní řešení umožňuje používat tlačítko Like zcela nezávisle na internetu. D9ky náramkům, které mají schopnost uchovávat uživatelská data mnoho majitelů účtů, tak mohou návštěvníci označovat Like, sdílet. I reálně hmotné předměty, právě navštívená místa a probíhající události. Nápad se velice rychle ujal a náramky jsou oblíbené, tak tento krok bude určitě doprovázet mnoho následovníků.

Do svého náramku si každý u vstupu nahraje své přihlašovací údaje k profilu, ty jsou poté vysílány přes RFID signál. Náramek stačí přiložit ke snímacímu zařízení a na profilu se automaticky objeví patřičný status.

Stejným způsobem lze označit fotky, které pořizuje přítomná fotograf, jen na něj stačí zamávat.

A jak je to s bezpečností? když do náramku nahrajete své udaje? To se tady neřeší, tady jde totiž o zábavu.

V oblasti informatiky se zajímá o počítačovou grafiku. Spolupracuje s HC Oceláři Třinec a tvoří wallpapery pro jejich stránky a potisky do Fanshopu. Také spravuje web strakonického hokeje a je majitelem portálu o hokejové krajské lize. Dále se zajímá o první pomoc, kterou studuje více jak pět let a stará se o první pomoc ve škole. Navštěvuje střední a jazykovou školu ve Volyni, studuje obor přírodovědné lyceum.

Komentáře

Nahoru