Coca-Cola vymyslela originální věc, která nás dokáže ochránit před sociálními sítěmi

Celosvětově populární společnost, Coca Cola, přišla s originálním nápadem, jak obyčejného uživatele sociálních médií odpoutat od tohoto „života na obrazovce“. Jak? Možná zázračný způsob, ale dokonce i na psy to funguje… a na nás?

Sociální sítě jako Facebook, Twitter, a spoustu dalších, které zajisté nemusím jmenovat se staly poměrně populární, to za prvé. A za druhé, nezbytnou a zároveň nepostradatelnou složkou našeho života, což téměř každý může potvrdit. Téměř každý má Facebook účet, Google+, Twitter, … a pokud ne, tak se ještě nestal „bičem moderní doby“ (což v žádném případě nějak nezazlívám…možná). Avšak jsme se trošku odpoutali od toho reálného života. Nyní nás zajímá, co se děje venku na obrazovkách našich chytrých zařízení a ne to, co se děje kolem nás…

„Bomba“ od Coca-Coly

Jedna ze světových značek, tentokrát Coca-Cola přišla s originálním nápadem „za milion“. Jakým? To se podívejte ve videu, já můžu jen dodat „Bomba!“  :-D

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru