Corporate identity

Corporate identity představuje jednotný firemní styl nebo kulturu, pomocí které se firma, společnost, živnostník prezentuje svému okolí a zákazníkům. Smyslem corporate identity je docílit jednotného vzhledu pro firemní tiskoviny, tiskové propagační materiály i pro online propagaci prostřednictvím webové prezentace.

Corporate identity je něco, bez čeho by firma ztratila vlastní totožnost. Právě proto by jednou z prvních věcí na začátku podnikání mělo být zvolení vhodné firemní identity.

Corporate identity skládá ze tří částí

  • Corporate design (logo společnosti, vizitky, web prezentace, …)
  • Corporate communication (obchodní komunikace, public relations)
  • Corporate behavior (interní hodnoty, normy, atd.)

Corporate identity – k čemu slouží

  • ke zvýšení efektivnosti všech typů reklamy
  • dává signál o jednotnosti a pořádku ve společnosti
  • k přiblížení stylu komunikace zákazníkovi, aby se cítil při komunikaci s danou společností jako doma (například ví, že mu budou zaměstnanci vždy tykat – typické pro sdělení od společnosti Vodafone)

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru