Ďábel v podobě dítěte strašil v New Yorku

Jak udělat pořádnou reklamu filmu? Většina společností volí billboardy, popřípadě reklamu či trailery. Autoři nadcházejícího filmu Zrození ďábla se rozhodli pro netradiční způsob – strašení v ulicích. A lidé se doopravdy báli.

A co se vůbec děje ve videu v nadpise? Video na Youtube ukazuje robota, která vypadá jako malé dítě. To cestuje samo kočárkem po New Yorku. Když se ke kočárku přiblíží nějací lidé, robotické dítě vyskočí a začne řvát zvukem typickým pro horrory.

Rovněž toto dítě pronásleduje lidi, blije na ně a dokonce si dovolí „vyfakovat“ policii. Reakci lidí jsou na to úžasné, i když je možné, že jsou nahrané. Nicméně počet zhlédnutí je určitě pravý – necelých 5 miliónů zhlédnutí za necelý den. Jedná se tedy o jedno z nejúspěšnějších virálních videí tohoto roku.

Inspirace

Za poslední dobu se jedná již o druhý film, který se snaží získat pozornost pomocí dělání si srandy z obyčejných lidí. Tím první filmem je horror Carrie a jeho reklama na telekinezi.

Tato reklama sice získala více než 50 miliónů zhlédnutí, samotný film ale má docela slabé hodnocení – pouhých 59% na csfd. Můžme tedy pouze doufat, že tento horror bude mnohem lepší.

Milovník knížek, počítačových her a anime. Kromě toho si myslí, že člověk by kromě ducha měl rozvíjet i své tělo. Proto se pravidelně věnuje běhání, posilování a několika dalším věcem. Na Objevit.cz vás pravidelně informuje o novinkách z IT.

Komentáře

Nahoru