Dnes vyšlo 1 článků

Tisková zpráva: DDB EMEA má z udílení Lvů v Cannes titul Regionální síť roku

Agentura DDB EMEA získala na letošním udílení Lvů, které se uskutečnilo v sobotu 21. června v Cannes, ocenění Regional Network of the Year (Regionální síť roku).

Celkem si pobočky společnosti DDB z regionu Evropy, Středního východu a Afriky odvezly domů 43 Lvů. Britská agentura adam&eveDDB získala nejžádanější titul Agentura roku, čtyři hlavní ceny, sedm zlatých, čtyři stříbrné a sedm bronzových ocenění.

Agentura adam&eveDDB rovněž vytvořila vítěznou kampaň: Harvey Nichols „Sorry, I Spent it on Myself,“ která získala, kromě čtyř hlavních cen, i 12 Lvů..

Další agentury, které přispěly svými Lvy, zahrnují DDB Tribal Austria, DDB Spain, DDB Paris, DDB Tribal Dusseldorf a DDB Stockholm.

Lvi byli uděleni v následujících 12 kategoriích: Branded Content (Značkový obsah), Cyber (integrovaná kampaň v sociálních médiích), Design, Direct, Film, Film Craft, Mobile, Outdoor, PR, Press, Promo a Integrated, pro klienty jako například Bic, Caritas, Celem, Diageo, Google+, Hasbro, John Lewis, Lufthansa, McDonald’s, Musee De La Grande Guerre, Popakademie Baden-Wurttemberg a Volkswagen.

Seznam doplňují agentury společnosti DDB z Dubaje, Istanbulu, Osla, Amsterodamu, Budapešti, Hamburku, Bruselu, Berlína a Říma.

Amir Kassaei, kreativní ředitel společnosti DDB Worldwide řekl: “Po loňských titulech Síť roku z přehlídek Eurobest a African Cristal jde o další zaslouženou poctu pro společnost DDB EMEA. Je důkazem toho, že naše agentury opravdu soustavně odvádějí kreativní a efektivní práci pro naše klienty.“

Pietro Tramontin, prezident a generální ředitel společnosti DDB EMEA, dodal: „Jsem velmi pyšný na všechny agentury v regionu, které se podílely na tomto vynikajícím uznání. Je oceněním naší pilné práce a snahy ovlivnit ostatní. Vyzdvihuji zejména agenturu adam&eveDDB, která si odváží domů zasloužený titul Agentura roku a 22 Lvů.“

Ocenění Regionální síť roku je udělováno regionálním agenturním sítím, které získají nejvyšší hodnocení za příspěvky v následujících kategoriích: Film, Film Craft (Filmové dílo), Print (Tisková média), Outdoor (Venkovní reklama), Radio (Rádio), Media (Média), Cyber (Kybernetika), Mobile (Mobilní technologie), Direct (Přímá reklama), Promo (Propagace), Design, Product Design (Produktový design), PR, Titanium and Integrated (Nové, provokativní myšlenky), Creative Effectiveness (Účinnost kreativity), Branded Content (Značkový obsah) a Entertainment (Zábava) a Innovation (Inovace). Regiony, kde se soutěž koná, jsou: Asie a Tichomoří, Evropa, Střední Východ, Afrika (EMEA), Latinská a Severní Amerika.

O společnosti DDB EMEA

Společnost DDB EMEA, součást DDB Worldwide (www.ddb.com), je jednou z největších a nejprestižnějších reklamních a marketingových sítí. V roce 2012 byla společnost DDB jmenována časopisem Campaign Reklamní sítí roku (Advertising Network of the Year), stejně jako časopisem Strategy Agenturou roku a Digitální agenturou roku. V roce 2013 získala společnost DDB titul Agenturní síť roku (Agency Network of the Year), na přehlídkách Eurobest Awards a African Cristal Awards. Na letošním prestižním Mezinárodním festivalu kreativity, který se uskutečnil v Cannes, získala DDB EMEA tituly Regionální síť roku (Regional Network of the Year) a Agentura roku (Agency of the Year). Kromě toho byla společnost DDB v publikaci The Gunn Report zařazena mezi 3 nejlepší světové sítě ve dvanácti z posledních 15 let.

Společnost DDB byla založena v roce 1949, je součástí skupiny Omnicom Group (burzovní index NYSE) a provozuje více než 200 poboček ve více než 90 zemích s hlavní kanceláří v New Yorku v americkém státě New York.

O společnosti Omnicom Group Inc.

Společnost Omnicom Group Inc. (burzovní index NYSE-OMC) je přední světová společnost, která se zabývá marketingem a firemní komunikací. Jednotlivé skupiny Omnicomu a četné společnosti zaměřené na speciální zakázky zajišťují reklamu, strategické mediální plánování a nakupování, digitální a interaktivní marketing, přímý i propagační marketing, vztahy s veřejností a další speciální komunikační služby pro více než 5 000 klientů ve více než 100 zemích.

Další informace o společnosti Omnicom a jejích značkách naleznete na internetové adrese www.omnicomgroup.com.

Kontakty

Sara Cosgrove

Ředitelka pro komunikaci, Evropa

Email : Sara.cosgrove@ddb-europe.com

Tel : +44-(0)-207-258-4230

Zdroj: ČTK/Protext

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru